آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

کسب و کار در متاورس: متاورس آماده است، اما آیا کسب و کار شما است؟

عمومی

کسب و کار در متاورس: آیا به استراتژی کسب و کار متورس خود فکر کرده اید؟ گونار جائرو، مدیر اجرایی اولین دیجیتال دیجیتال، می‌گوید: شما باید این کار را انجام دهید.

با تبدیل شدن JP Morgan به اولین بانکی که وارد متاورس شد و مایکروسافت اخیراً Activision را خرید، این آخرین پیشرفت‌ها تنها در میان بی‌شمار شرکت‌هایی هستند که به روش خاص خود به سمت metaverse هجوم آورده‌اند. این روند همچنین راه خود را از طریق مارک‌های خانگی محبوب، از جمله Snapchat، Amazon، و Adidas. دولت‌های ملی نیز در حال حرکت هستند و کره جنوبی 186.7 میلیون دلار برای ایجاد یک اکوسیستم متاورس ملی برای رشد شرکت‌ها و صنایع متعهد شده است.

 

در حالی که عبارت metaverse تصاویری از آواتارهای سه بعدی و هدست های واقعی مجازی را تداعی می کند، امکاناتی که توسط به نظر می رسد فرا وجه به اندازه کشش خود را اصطلاح فوق العاده است. بدون محدودیت در بخش‌هایی که می‌تواند نفوذ کند، ماهیت به ظاهر فراگیر آن هم‌زمان مسئول پتانسیل و سردرگمی از فراجهان است.

کسب و کار در متاورژن: تکامل آینده

در زیر ارتباط آن با حافظه پنهان رمزنگاری مانند NFT، بلوک چین و وب 3.0، متورس را می توان به عنوان یک زندگی آینده در اینترنت در زمینه دنیای آنلاین توصیف کرد که واقعیت و واقعیت مجازی را محو می کند . . این امکان توسعه اجتماعی را به سطحی بیشتر و فراگیرتر از آنچه رسانه های اجتماعی امروز ارائه می دهند، می دهد. به عنوان رادیکال تر، این یک تکرار از اینترنت است که باعث می شود آن شبکه از سازندگان و ارائه دهندگان زیرساخت کار، کسب درآمد، ایجاد و بازی را ایجاد کند.

متاورس ممکن است برای کسب‌وکارها آماده باشد، اما کسب‌وکارها باید برای متورس کردن آماده باشند. این که آیا می‌توان به پتانسیل خود عمل کرد یا اینکه آیا کسب‌وکارهای متاورس می‌توانند پیشرفت کنند، هنوز مشخص نیست، و ممکن است متقابل انحصاری نباشند. در هر صورت، این پدیده نوظهور تفکر در بینش و مستلزم پذیری در دیدگاه خود است.

آیا شرکت‌ها از متاورس یا رمزنگاری پیرامون آن استفاده می‌کنند؟

متاورس اینجاست و جی پی مورگان آن را بازار یک تریلیون دلاری نامیده است. . اما آیا یک شرکت وارد شده دقیقاً به چه معناست؟ با انجام این کار، آیا این برندها می‌توانند زبان رمزنگاری را بپذیرند یا چیزی ارزشمند خلق کنند – و برای چه کسی؟

برای نایک، ورود به متاورس به معنای خرید RTFKT Studios، یک شرکت کفش ورزشی مجازی که ردپای دیجیتال و قابلیت های نایک را گسترش می دهد. به عبارت دیگر، نایک را قادر می‌سازد تا نمونه‌های مجازی کفش‌های کتانی تولید کند، هزینه‌های فروخته‌شده خود را کاهش دهد و قیمت نهایی را بهبود بخشد. همچنین Nikeland را با همکاری پلتفرم بازی، Roblox، برای میزبانی راه اندازی کرده است. مسابقات از طریق مینی گیم ها و ارائه نمایشگاه های دیجیتالی که در آن بازیکنان می توانند آواتارهای خود را با نایک سفارشی انجام دهند- مارک دار

کسب و کار در متاورژن: تجربه همهجانبه

مشترک این برندها و خصوصیات آنها به متاورس این است که حول بازی و سرگرمی می چرخند. این توسط NFT ها و دارای های درون بازی قابل اجرا برای ارائه یک تجربه مجازی فراگیر قدرت می گیرد. این دیدگاه متورس، این را در میان برخی از جامعه رمزنگاری ایجاد کرده است که اینها ترفندهای بازاریابی یا «تصرف شرکت‌ها» توسط کسب‌وکارها هستند تا مرتبط با هیاهو باقی بمانند.

این که آیا این یک موضوع بیشتر است یا حقیقت را می توان مورد بحث قرار داد. فقط نظر از اینکه هر فرد در این مورد کجا ایستاده است، برای همه بازیکنان در چشم انداز متورس است که این درک رو به رشد را تصدیق کرده و برای حل آن گام بردارد.

پل زدن بین قدیم و جدید: ارزش برندهای موجود در پذیرش متاورس

یکی از راه‌های در نظر گرفتن متورس این است که به عنوان یک پدیده در حال ظهور است که توسط فناوری‌های جدید (مثلاً بلوک چین، NFTها و هوش مصنوعی) قدرت می‌گیرد. مجموعه ای از قابلیت ها (مانند مالکیت، شبکه غیرمتمرکز، دارایی های دیجیتال) را باز می کند. این توسط یک اصل خودسازماندهی اداره می شود که به یک خروجی یا تجربه می شود.

این همه ویژگی‌های متاورس را زنده می‌کند (مانند محل کار تقویت‌شده، بازی‌های ویدیویی همهجانبه). کسانی که در فراجهان رشد می کنند، همه این لایه ها را در شکل دادن به پروژه متورز خود و به نحوی که به بهترین وجهه های افراد، سازمان ها و جامعه را می سازند، در نظر می گیرند.

یکی دیگر از مطالب سایت :   سی‌پی در بازی Call of Duty: Mobile

برای برندهای موجود و شرکت‌های غیرعادی سنتی نیستند که متاورس را به عنوان یک راه دیجیتال جدید ببینند که در آن می‌توانند ارزش‌های موجود خود را کشف کنند. به جای وجود رابطه بین ارزش یک برند و مخاطبان آن را به عنوان یک تهدید که باید جایگزین شود، باید به عنوان یک مزیت در گرفت. می توان از آن برای وارد کردن مخاطبان موجود و جدید به متاورس، جذب آنها از طریق تجربیات و فعالیت ها و ایجاد روابط جدید از طریق ارزش متاورس استفاده کرد.

کسب و کار در متاورس: استراتژی

آنچه کسب‌وکارها باید در نظر بگیرند این است که آیا استراتژی‌های متعارف آن‌ها پیشنهاد می‌کنند برای جامعه به ارمغان می‌آورند که شکاف موجود را کند کند. آیا اشکال ایجاد شده با مخاطب را ارائه می دهد؟

آنهایی که در متاورس موفق‌تر خواهند بود، پروژه‌هایی هستند که می‌توانند کاربرد فراتر از کالاهای «کفش‌های کتانی دیجیتال» داشته باشند. برای مثال، یکی از اصول متاورس درجه ای از قابلیت همکاری است. این به سطحی از آزادی اشاره دارد که به افراد، برندها و سازندگان محتوا برای جابجایی، کشف و آزمایش ارائه می‌شود.

در حالی که شرکت‌همیشه به سازمان‌های سازمانی خود متوسل می‌شوند و بر اساس قوانینی که ممکن است نابرابری‌ها را در سیستم ما برجسته کند، پافشاری می‌کنند، نمی‌توانم قدرت برندها را انکار کنم. این در مورد چگونگی کسب‌وکارها از ارزش‌های موجود در برندها استفاده می‌شود، کلیدی برای دریافت متاواسر عموم و مسئول نگه داشتن گروه‌ها است.

فراتر از فلسفه: پیامدهای اجتماعی و خطراتپذیرش متاورس

فراتر از بحث فلسفی مالکیت و کنترل، در نظر گرفتن پیامدهای زندگی واقعی پذیرش فراجهان نیز حیاتی است. همگرایی فرهنگ آنلاین، هنر دیجیتال، و تجربیات بازی نمونه هایی از نسخه فعلی متاورژن است که امکاناتی را به وجود آورده است. اما این نیز مهم است که بدانیم برای جهانی که قبلاً در برابر خطرات گسترش دیجیتالی شده خود آسیب چه معنایی دارد.

رسانه های اجتماعی مسئول فرهنگ مقایسه ما و وخامت روانی به ویژه در نوجوانان شناخته شده است. نسل جدید تا حد زیادی به صورت آنلاین بزرگ شده است. برای متاورس احتمالاً یک آنها طبیعی به سطح بعدی زندگی دیجیتال خواهد بود. اما ما نباید تصور کنیم که انتقال بدون درز خواهد بود.

همه‌گیری کوید-19 حرکت به سوی دنیای آنلاین را تسریع کرده است. ما نحوه کار و معاشرت را از طریق نمایشگرهایمان یاد گرفتیم، اما بدون هزینه نبوده است. هنوز نیاز به ارتباطی وجود دارد. ممکن است مفیدتر باشد که متاورس را به عنوان چند مورد در نظر بگیریم که تجارب را می‌کند بدون اینکه به قیمت تجارب موجود تمام شود. متاورس می تواند را از بین ببرد و به افراد کمک کند تا به تجربیات و چیزهایی دست یابند که در غیاب آن ممکن نبودند. اما نباید به طور قطعی جایگزین در دنیای واقعی شود.

توافق برای پل زدن و ادغام

متاوره هنوز در مراحل اولیه خود است و در این برهه از زمان، سوالات بیشتر نسبت به پاسخ وجود دارد. در حالی که ما فناوری را در اختیار داریم، قطعات فقط در کنار هم قرار می گیرند. کسانی که شرکت را انتخاب می کنند می توانند به شکل دادن به روایت و چشم اندازه متاورس کمک کنند.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/forex-training/

تفاوت در خصوصیات متاورس به این معنی نیست که همیشه باید یک انتخاب باینری باشد و امکان حفظ فضا برای هر دو وجود داشته باشد. به جای کوتاه کردن پاشنه آشیل خود، شاید موضوع مرتبط‌تر این است که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند حوزه‌هایی را شناسایی کنند که در آن می‌توانند از ارزش برند موجود خود استفاده کنند. این در حالی است که به اصول اصلی متاورز پایبند بوده و مشترکی پیدا می کند. کسانی که می توانند بهترین های هر دو جهان – قدیم و جدید – را پل بزنند و ادغام کنند، شکوفا خواهند شد

.