آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

باشگاه ایکس بادی در ایران

برگزیده
ایکس بادی چیست و چگونه به شما کمک می کند
دستگاه مرکزی عصبی بدن، در هنگام ورزش پالس هایی برای انقباض فیزیکی به عضلات ارسال می کند که در نهایت منجر به بهبود عملکرد عضلات بدن می شود.
در روش ایکس بادی هم همین پالس ها از طریق لباسی که ورزشکار می پوشد شبیه سازی شده و باعث انقباض طبیعی فیزیکی عضلات می شود حال هرچقدر پالس و تعداد ساعات و جلسات ایکس بادی بیشتر باشد تاثیرش در عضله سازی بیشتر است.
در سفینه های فضایی به دلیل عدم وجود جاذبه نمی توانند فعالیت ورزشی با وزنه انجام دهند در این قسمت برای تحلیل نرفتن عضلات بدنشان از روش هایی مشابه ایکس بادی استفاده می کنند.
با انجام حرکت های ورزشی میزان بالایی کالری سوزانده می شود و متابولیسم بدن بصورت باور نکردنی افزایش می یابد. همانطوری که گفتیم این دقیقا کاری هست که ایکس بادی انجام می دهد. چربی ها را سوزانده و عضلات را تقویت می کند.

کاهش وزن سریع و تناسب اندام

.....
ایکس بادی به شما کمک می کند که تمرکز لاغری خود را فقط بر روی یکی از اجزای بدن مثل شکم، ران، باسن و … قرار دهید و در چند جلسه محدود نتیجه فوق العاده بگیرید اما انجام این کار در باشگاه نیازمند داشتن برنامه، همراهی مربی و صرف زمان و هزینه بیشتر است.
تناسب اندام بصورت موضعی
.....
همانطوری که گفته شد فضانوردان از روشی مشابه Xbody به نام EMS یا تحریک عضلات برای بهبود عملکرد، بالا بردن قدرت، سرعت، استقامت و رشد عضلات استفاده می کند چون ایکس بادی از روش های فیزیوتراپی سرچشمه گرفته است

عضله سازی و بهبود عملکرد عضلات

.....
ایکس بادی از اصول فیزیوتراپی سرچشمه گرفته است. با تمرینات باشگاهی بصورت عادی نمی توان عضلات نزدیک مفاصل را بهبود بخشید اما با ایکس بادی می توان این عضلات را بصورت عمیق درگیر کرده و با افزایش قدرت مفاصل درد آن ها را کاهش داد

فیزیوتراپی با ایکس بادی

.....
پس از بارداری تغییر شکل لگن، ضعف عضلات شکم و پهلو، پوست اضافه بدن، سلولیت ها و عدم تناسب فیزیکی از درگیری های فکری مادران است اما ایکس بادی به سرعت می تواند تناسب اندام قبل بارداری را به مادران هدیه دهد.

ایکس بادی و بارداری

.....
کارهای پر استرس امروزی، زندگی های پر مشغله، مسیرهای شلوغ رفت و آمد و … وقت کافی برای باشگاه رفتن را به افراد نمی دهد اما حضور تکنولوژی با چهره ایکس بادی توانسته هم اثربخشی مناسب و هم وقت کافی برای رسیدن به وزن و تناسب بدن ایده آل را به شما بدهد.

تمرین و ورزش در کنار زندگی پر‌مشغله کاری

.....
همه افراد لزوما حضور در باشگاه های شلوغ، تمرین های طولانی یا کار با وزنه را دوست نداشته باشند. ایکس بادی در یک کلاس خصوصی می تواند حداکثر نتیجه در کمترین زمان را به شما هدیه دهد تا هم سلامت خود ار حفظ کنید هم تناسب اندام داشته باشید.

ورزش اختصاصی Exclusive

.....

منبع: باشگاه ایکس بادی در ایران

یکی دیگر از مطالب سایت :   قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد چگونه محاسبه می شود؟

منبع: وب سایت ایکس بادی