آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

تعمیرات تخصصی ایکس باکس (Xbox) در مرکز تعمیرات دیجی آنلاین 24

برگزیده

ایکس باکس، کنسولی از ششمین نسل کنسول‌های بازی ویدئویی شرکت مایکروسافت می‌باشد که عرضه شد. شرکت مایکروسافت پیشتاز دنیای فناوری به خصوص دنیای گیمر هست و محصولات با کیفیت و مقاومی با بروزترین تکنولوژی‌های روز می‌سازد.

 مرکز تعمیر ایکس باکس دیجی آنلاین ۲۴ ، با علم به سردمداری و پرچمداری مایکروسافت به عنوان دومین شرکت در زمینه طراحی و تولید بهترین کنسول بازی، فعالیت خود را با محوریت تعمیرات این دستگاه آغاز کرده است.

 تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات دیجی آنلاین 24  (تعمیرات کنسول بازی)  توسط تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده انجام می‌شود. تعمیرکاران این مجموعه از فیلترهای خاصی عبور کرده‌اند و توانسته‌اند تا به امروز به درستی تمامی مشکلات ناشی از خرابی کنسول بازی را رفع کنند و رضایت مشتریان مجموعه را جلب کند.

تعمیرات تخصصی ایکس باکس (Xbox)

مشکلات رایج کنسول ایکس باکس در اثر نقص بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه به وجود می‌آید و روندی کاری دستگاه را مختل می‌کنند. در این شرایط نیاز به تعمیر کنسول ایکس باکس

توسط تکنسین‌هایی است که کاملا با اجزاء مختلف این دستگاه و نحوه ترمیم آنها آشنا هستند. کارشناسان حاضر در این مرکز با گذراندن دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت آن ‌را یافته‌اند تا تعمیرات دستگاه بازی را با بهترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن به صورت تخصصی انجام دهند.

خدمات تعمیر ایکس باکس دیجی آنلاین 24

  • عیب‌ یابی هنگ و فریز و رفع آن
  • عیب‌یابی مشکلات مدار دستگاه
  • تعویض پاور
  • رفع مشکلات قطعات مین برد
  • رفع و عیب‌یابی پورت‌ها و درگاه‌ها
  • سرویس کامل کنسول
  • تعمیر مشکلات دی وی دی رام
  • رفع ایراد فن
  • بررسی و عیب‌یابی هر گونه مشکل سخت افزاری

تعویض هارد ایکس باکس
هارد درایو کنسول بازی ایکس باکس یکی از مهمترین بخش های این دستگاه است که اطلاعات در آن ذخیره می‌شوند، جدیدترین سیستم‌های این کنسول حافظه هارد زیادی دارند و نیازی به ارتقاء ندارند اما برای افرادی که دارای درایو 500 گیگابایتی هستند، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند، دارندگان این هارد، ممکن است با فضای کمتری برای نصب بازی‌های جدید مواجه می‌شوند. همچنین بروزرسانی بازی‌ها حجم فایل‌های شما را حتی بزرگتر از زمان نصب آن‌ها، می‌سازد. مشکلاتی دیگری نظیر آب خوردگی، آسیب فیزیکی و غیره به هارد آسیب وارد کرده و شما را وادار به تعویض این قطعه می‌کند.

نصب انواع بازی های ایکس باکس

در کنسول بازی ایکس باکس، به دو صورت قانونی و غیر قانونی، نصب بازی انجام می‌شود، در روش قانونی شما می‌توانید به صورت ایجاد اکانت یا به صورت فیزیکی اقدام به خرید دی وی دی بازی و به انجام بازی به دو روش آنلاین و آفلاین کنید.

 اما در روش غیر قانونی به دلیل وجود مشکل فریم‌ور در کنسول، می‌توان یک اکانت قانونی را به صورت آفلاین روی چندین دستگاه با اجرای مراحلی ساده امکان پذیر کرد. این مشکل نرم افزاری در ایکس باکس به علت ضعف شرکت سازنده نیست بلکه مایکروسافت بدون هیچ‌توجهی این روش را نبسته و همچنان نصب بازی به این‌صورت باز می‌باشد و توسط خود شرکت در فریم‌ور کنسول قرار داده شده است. مرکز ما با داشتن اکانت قانونی قادر به انجام نصب بازی بر روی ایکس باکس به صورت نامحدود و آفلاین می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید برای نصب بازی‌های دلخواهتان با مرکز تماس بگیرید.

تعمیرات برد اصلی ایکس باکس
مادر برد، اصلی‌ترین بخش در کنسول ایکس باکس می‌باشد. تمام قطعات دیگر نظیر پردازشگر، رم، پاور، آی سی‌ها ، فن و غیره به مین برد وصل وصل‌اند و ارتباط بین آن‌ها را برقرار می‌کنند. از این رو خرابی این بخش تأثیر زیادی بر سایر بخش‌ها خواهد گذاشت و باید در اسرع وقت عیب‌یابی و رفع شود. آب خوردگی، آسیب فیزیکی، گذر زمان و استهلاک کنسول از عوامل اصلی خرابی برد ایکس باکس می‌باشد. روشن نشدن دستگاه، تصویر ندادن، هنگ کردن، کار نکردن پورت و درگاه‌ها، افزایش حرارت دما، عدم داشتن صدا و غیره از علایم خرابی و وجود اختلال در قطعات برد می‌باشد که با آن مواجه می‌شوید.

یکی دیگر از مطالب سایت :   طراحی سایت

تعویض فن ایکس باکس

فن قطعه ‌ای مهم در افزایش عمر و کارکرد بهتر و روان کنسول است، چراکه با عملکرد خود گرمای تولید شده توسط پردازشگر و برد را خارج و باعث تهویه و خنک شدن دستگاه می‌گردد. می‌دانید که گرمای زیاد برای قطعات خطرناک و مضر می‌باشد و عوارض جبران‌ناپذیری به جا خواهد گذاشت. گرد و غبار، خرابی چیپ، استهلاک، آسیب فیزیکی و غیره از عوامل اصلی خرابی فن می‌باشند و اولین و مهم‌ترین نشانه خرابی فن، داغ کردن و نشیندن صدای آن می‌باشد. فن در صورت خرابی هم امکان تعویض و هم امکان تعمیر آن وجود دارد. نکته قابل توجه، تشخیص صحیح نوع اشکال پیش آمده در فن و امکان یا عدم امکان تعمیر فن کنسول بازی ایکس باکس است که مرکز تعمیرات با بررسی و عیب یابی دقیق کار نکردن فن به تعمیر یا تعویض آن می‌پردازند.

ترمیم شکستگی بدنه ایکس باکس
قاب‌های ایکس باکس که بر اثر سوختگی، شکستگی، خراش و غیره نیاز به ترمیم و تعویض دارند. از جمله خدمات مرکز تعمیرات ایکس باکس ترمیم و تعویض قاب و بدنه دستگاه بازی می‌باشد. این قاب‌ها نو و دوباره تولید شده‌اند. با لوازم کامل اعم از پیچ‌ها و برچسب‌ها تعویض صورت می‌گیرد. اما گفتنی است تعویض قاب کنسول بازی درخانه بسیار سخت و پیچیده است چون قاب خراب باید کامل باز شده و قاب جدید نصب شود که اگر به درستی صورت نگیرد به قطعات داخلی آسیب جدی وارد می‌شود. همچنین در این مرکز عملیات ترمیم نیز صورت می‌گیرد به گونه‌ای که جای ترک و شکستگی تا حد امکان دیده نشود. تعمیر دسته ایکس باکس

تعمیر درایو نوری (CD-ROM) ایکس باکس

رایج ‌ترین خرابی درایو نوری کنسول ایکس باکس مربوط به موتور دی وی گردان، فلت لنز، لنز و عدم نخواندن بازی از روی CD می ‌باشد. خرابی فلت بیشتر بر اثر ضربه و آب خوردگی رخ می‌دهد و هرگونه پارگی، ساییدگی بیش از حد بخش اتصال و فرسودگی، باعث می‌شود تا رشته های این کابل فلت به درستی عمل نکند و در نتیجه لنز دستگاه شما روشن نشود و عمل نکند.

اهمیت این قطعه به خاطر انتقال اطلاعات به برد می‌باشد. موتور دی وی دی ‌گردان یک قطعه مکانیکی است و بیشتر در اثر استهلاک و آسیب فیزیکی دچار مشکل می‌شود. نچرخیدن و یا غیرعادی چرخیدن دی وی دی، به هم ریختن ارتفاع آرمیچر از حد استاندارد، یا صاف شدن جای پولی، از مشکلاتی است که باعث می شود دی وی دی بازی در دستگاه اجرا نشود.

لنز نیز علاوه بر موارد گفته در اثر گرد و غبار و پاک کردن با شوینده‌های غیر استاندارد دچار اختلال می‌شود. مشکلاتی از قبیل کند بودن در اجرای بازی یا عدم اجرای بازی ناشی از ضعف چشمی بوده که با تعویض لنز به کلی برطرف شده و کنسول شما همانند یک کنسول نو به اجرای بازی‌ها می پردازد.

منبع : تعمیر ایکس باکس دیجی آنلاین 24