آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

۱۰ نمونه از عجیب ترین کفش های پاشنه بلند زنانه که شما را متعجب می کنند

مطالب عمومی سری اول

در ادامه این مطلب، ۱۰ نمونه از عجیب ترین و غیرمرسوم ترین کفشای پاشنه بلند زنونه رو براتون انتخاب کردیم که شاید فقط بعضیا خاصی از مردم جامعه به خرید و پوشیدن اونا علاقه داشته باشن.

از جمله میشه به کفش سرسره ای اشاره کرد که با احتمال خیلی کم پیش میاد که یه خانوم تو یه مجلس رسمی یا حتی غیررسمی اونو بپوشد.

در همین زمینه، از شما دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشین.

پاشنه کفتری

ژاپنیا عموما می تونن از مقولات ساده زندگی، ایده های بزرگ بگیرن. از جمله میشه به کفشای نمدی به شکل کبوتر اشاره کرد که در ظاهر عجیب و شاید حتی ترسناک به نظر برسن اما هدف از تولید اونا، دوستی با کبوترها اعلام شده.
در شهر توکیوی ژاپن پارکی به نام Ueno هست که تعداد زیادی کبوتر در اون ساکن هستن. این کبوترها بیشتر از عبور و مرور مردم در پارک دچار وحشت شده و مبادرت به پرواز می کنن. از این رو، یکی از شهروندان که راه همیشگی ایشون از این پارکه، واسه پیشگیری از ترس پرنده ها، کفشایی از جنس نمد و به شکل کبوتر جفت و جور کرده و می پوشد تا بدین صورت دوستی خود رو به کبوترها نشون بده.

پاشنه مینی ماوس

یه طراح ایتالیایی موسوم به «اسکار تایه» این کفشا رو به صورت صندلای پاشنه بلند و یه بنده طراحی کرده که در بخش پاشنه دارای دو گوش به سبک مینی ماوس هستن. این کفشا بیشتر واسه دوستدران دنیای فانتزی دیزنی مناسب به نظر می رسن.

این کفشا بین ۴۵۰ تا ۷۰۰ دلار – بسته به طرحشون – قیمت دارن. بعضی از اونا پاشنهای پارچه ای دارن و یه سریای دیگه از ساتن و سنگای براق درست شدن. اما طراحی کلی کفش در تموم مدلا ثابت باقی می مونه.

کفشای پاشنه بلند سیسیلی دولچه ان گابانا

این کفشای پاشنه بلند و رنگارنگ که بیشتر عجیب هستن تا قشنگتر رو شرکت دولچه و گابانا با قیمت ۴۹۹۵ دلار عرضه می کنه.
جنس کفشا نخ و چرمه که قسمت پاشنه اونو مجسمه یه بانوی سیسیلی تشکیل داده و بند قوزک اون از پارچه های نخی و رنگی درست شده.
سنگای تزئینی و آرم برجسته شرکت در کفی کفش از دیگر ویژگیای اون هستن.

 

پاشنهای قابل تعویض

 

اگه خانوم باشین حتما میدونید که با کفشای پاشنه بلند نمیشه واسه ساعات طولانی راه رفت. پس کسایی که دوست دارن در مناسبتای خاص کفشای پاشنه دار بپوشن، اما همزمان هم دلشون می خواد بعد از تموم شدن مراسم کفشای تخت به پا داشته باشن، می تونن از ایده Mime et moi استفاده کنن. طبق این طرح، پاشنهای کفش قابل تعویضه و شما می تونین هر زمان که اراده می کنین، کفش خود رو پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه کنین؛ بدون اینکه به تعویض کفش نیاز باشه.

یکی دیگر از مطالب سایت :   آیا نسخه مصنوعی «هورمون عشق» می تواند مشکلات انسان را برطرف کند؟

کفش پاشنه بلند سرسره ای

طراحان شرکت Kobi Levi از همه تخیل خود واسه تولید یه کفش پاشنه بلند استفاده کرده و این کفشای عجیب و غیرمرسوم رو ساخته ان. فارغ از شمایل عجیب این پاپوش، اینکه چه کسایی اینجور کفشی رو خریداری می کنن هم جای سوال داره!

کفشای جنگ ستاره ها

کفشایی که در تصویر می بینین یه جفت هستن و هر کدوم به شکل و شمایل خاص خود به وسیله شرکت Orion’s Originals طراحی شدن.

کفشای خروسی

اگه تا حالا فکر می کردین که کفشای کفتری بسیار عجیب هستن، شاید با دیدن این عکس نظرتون عوض شده.
«ماسایا کوشینو»، طراحی ژاپنیه که همیشه واسه طرحای فراواقعی و عجیب و غریب خود شناخته می شه.
کفشایی که این هنرمند طراحی می کنه، ترکیبی از مجسمه و پاپوش هستن که عموما از پرندگان و ماکیان الهام گرفته شدن.
ایشون بیان داشته که ایده اولیه کاراش رو از نقاش مشهور دهه ۱۸ میلادی به نام Jakuchu Ito الهام گرفته.
ایشون در جدیدترین طراحی خود، خروس رو به عنوان منبع ایده هاش در تولید کفشای پاشنه بلند و پوشیده از پر الهام گرفته که برخلاف ظاهرشون، قابل پوشیدن هستن و میشه با اونا راه رفت.

کفشای پاشنه بلند حکاکی شده

یه شرکت تولید کفش موسوم به «فشن فور فریدم» یه جور کفش پاشنه بلند زنونه از جنس چرم و چوب تولید می کنه که عجیب اما منحصربه فرد هستن. پاشنهای چوبی این کفشا با فوت وفن قدیمی طراحی روی چوب ویتنام، حکاکی و زیباسازی می شن.
شرکت نامبرده، نمونه هایی از این کفشا رو به بعضی یتیم خونها اهدا می کنه.
هم اینکه، مواد اولیه ای که اضافه اومده ان رو هم به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار میده. با این حساب با خریداری اونا، انگار در انجام کار خیر هم شرکت می کنین.

کفش هشت پا

طراح این کفش فردی به نام کرمیت تسوروه که در کالج هنرهای زیبای یو پی دیلیمن تحصیل کرده. بد نیس بدونین، این کفش عجیب که پوشیدن و راه رفتن با اونم خیلی سخت به نظر می رسه، مورد توجه لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی قرار گرفته.

کفشی با پاشنه چرخنده BB-8

پاشنه کروی این کفش از چوب درست شده که به واسطه یه پیچ و مهره بلند به بدنه کفش وصل می شن.