آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

موقع انتخاب چاپخانه خوب به این نکات دقت کنید

برگزیده

کارت های کسب و کار: توسط شماره ها

سفارش آنلاین چاپ لیبل شیشه ای

این پرچم ها جز جدید ترین نوع پرچم ها می باشد که از این شیوه پرچم ها برای چاپ دو لوگوی سازمانی خود می توانید استفاده کنید. بسیاری از سازمان ها هم لوگوی فارسی و هم لوگوی انگلیسی دارند که این مدل پرم ها بسیار می تواند برای آنها مفید باشد زیرا هر دو لوگو دید کافی را به راحتی دارد. و یا همچنین می تواند از این سبک پرچم ها یک سمت پرچم کشور و یک سمت لوگوی پرچم خود را قرار بدهید.

قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت مات مربع :

تولید پرچم های خوب و با کیفیت می توانند سال ها دوام بیاورند. آنها برای مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی طراحی شده اند. حتی اگر قرار است پرچم ها را مدام از یک مکان به مکان دیگر منتقل بکنید اصلا نگران نباشید زیرا که پرچم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.
شما باید در گام اول عکس دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. در انتخاب عکس باید نهایت دقت را داشته باشید هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ عکس روی سویشرت شما هم بهتر می شود. سعی کنید اگر قصد دارید روی سویشرت مشکی چاپ بکنید از یکسری از عکس های تیره و اگر هم تمایل داشتید روی سویشرت های روشن مثل سفید چاپ بکنید سعی کنید از عکس های روشن استفاده و انتخاب بکنید.
مشخصات کلی لیوان حرارتی جادوئی
پرچم های تبلیغاتی روش مناسب برای جذب مشتریان به کسب و کار خود در هر کجا که هستید ارائه می دهد. وجود یک پرچم بعنوان یک نمایشگری که نیازی به پرداخت هزینه های جانبی ندارد عمل می کند.اگر فضایی که درون آن قرار دارید محدود و کوچک می باشد می توانید فقط از یک پرچم رومیزی استفاده بکنید ولی اگر فضای مناسب و نسبتا بزرگی دارید از پرچم تشریفات می توانید استفاده بکنید.

چاپ کارت ویزیت طلاکارت لمینت مات ۹x6 دورگرد

مشخصات کلی چاپ پازل 40 تکه قابدار

هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی برعهده شما می باشد زیرا چاپ نفیس تا قبل از اینکه محصول از شرکت خارج شود هر ایرادی داشته باشد رفع و رجوع میکند. توصیه ما به شما این است برای تحویل کالا حتما خودتان حضور داشته باشید.
جنس بکار رفته در کارت ویزیت باید متناسب با طراحی شما باشد باید از جنسی به کار ببرید که با طراحی شما تناسب داشته باشد.

کارت ویزیت لمینت برجسته دورگرد ۹x6

رنگ تیشرت: قرمز

چاپ کارت ویزیت سلفون براق ۹x6 دورگرد از جمله پرفروش ترین سری محصولات کارت ویزیت مجموعه می باشد که بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته است. لبه های این نوع کارت ویزیت به صورت دوگرد می باشد.

سفارش آنلاین چاپ لیبل سلفون براق

طراحی سربرگ زیبا و کارآماده یک چالش بزرگ برای بسیاری از سازمان ها می باشد. گاهی اوقات طراحی و سپس چاپ سربرگ اولین تعامل شما با مشتری می باشد. شناخت درست از اصول طراحی سربرگ و جزئیات طراحی سربرگ می تواند گام اصلی در یک سربرگ بسیار زیبا و به یادماندنی باشد.

گام پنجم: اتو را روی طرح قرار بدهید

از ویژگی های بارز کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی دورصاف این است که امکان چاپ این محصول در ابعاد بزگتر به صورت ۲ لت و بالاتر تا سایز ۳۴x48 امکان چاپ دارد.

تیشرت لانگ مشکی پنبه ای

چاپ گلاسه ۱۷۰ گرم

چاپ روی تیشرت مشکی جودون یقه دار نیز به دلیل داشتن الیاف پنبه مشابه تیشرت های پنبه ای به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
نتایج شرکت در نمایشگاه ها

درخواست شاسی یا پلکسی ۲۰x۳۰ برای عکس ها

مشخصات چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم سایز A5 :

چاپ پازل قلبی از جمله سری پازل های جذاب و زیبای ما می باشد. جنس این پازل هم مقوایی و بدون قاب می باشد. تکه های این پازل برخلاف سایر پازل ها قابل جداسازی نیست و فقط طرح پازل می باشد.
ملاحضات: این محصول به دلیل دارا بودن زمینه ( زرد بودن ) نتیجه ی چاپی متفاوتی از لحاظ رنگ با سایر محصولات خواهد داشت.
لیست قیمت چاپ پازل قلبی :

رنگ تیشرت: مشکی

توجه به فاصله دید
چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد
پس ایجاد این برگه نکته بسیار مهم این است که شما بلافاصله بدون هیچ تغییر جهت و سایز و اندازه ای آن برگه را به موکاپ تبدیل بکنید. برای این کار کافی است شما برروی آن لایه کلیک راست کرده و گزینه convert to smart object را انتخاب بکنید. حتما بعد از انجام این مرحله مراحل بعدی را طی کنید چرا که بسیار به مشکل برخواهید خورد.
همه این نکات و مزایای مهمی که در رابطه با چاپ سربرگ فوری برای تجارت شما بیان شد بخشی از مهم ترین نکات مزایای چاپ سربرگ می باشد. علاوه بر همه مزایایی که برای چاپ سربرگ بیان شد مهم ترین آن این است که به راحتی مشتریان شما می تواند با استفاده از سربرگ به شما مرتبط بشوند. شما می توانید از سربرگ همچون یک چاپ کارت ویزیت برای براقراری ارتباط با مشتریان خود کمک بگیرید.

نوع یقه: یقه گرد باز

هزینه ۵۰۰ عدد سلفون مات دورگرد +A*

پازل A3 مستطیلی

ولی در چاپ دیجیتال براساس کد رنگی RGB خدمات چاپی را انجام می دهد. در کد رنگی RGB سه رنگ اصلی در آن وجود دارد.در این سیستم چاپی رنگ ها بصورت اغراق آمیز نمایش داده می شود ال سی دی های گوشی و تلویزیون ها از این سیستم رنگی پیروی می کنند این سیستم رنگی بسیاری از ضعف های رنگی شما را به سبب اغراقی که در نمایش و سپس چاپ بروروی کاغذ به شما می دهد پوشش می دهد و شاید این سیستم چاپی برای بسیاری از افراد که شاید حوصله و وقت کافی برای توجه به انتخاب رنگ ندارند این سیستم چاپی بسیار توصیه می شود.

لیبل یووی دورصاف

پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

سیستم چاپ: چاپ سیلک

کارت ویزیت لمینت برجسته

پیدا کردن ماگی با آرم تیم محبوبتون کار بسیار مشکلیه که چاپیلوکس این مشکل رو حل کرده و لیوانهای با کیفیت درحه عالی و وارداتی رو در اختیار شما عزیزان قرار داده
لازم به ذکر است سایز تیشرت ها ممکن است تا ۲ سانتی‌متر تغییر داشته باشید که با توجه به نوع پارچه طبیعی است. همچنین اگر توضیحی در مورد چاپ عکس‌ها وجود دارد که مایلید به ما یادآور شوید؛ حتما «قبل» از اینکه عکس یا عکس‌ها را انتخاب کنید، آن را در قسمت مشخص شده یادداشت نمایید.
در مقایسه با تبلیغات بنرهای چشمک زن که برای جلب توجه رقابت می کنند و یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی که مصرف کنندگان ممکن است پیش از آنکه فرصتی برای خواندن داشته باشند رانندگان به سرعت از کنار آن عبور می کنند ، یکی از مزایای چاپ بروشور این است که آنها یک روش ساده و ملموس برای دریافت اطلاعات ارائه می دهند. بعد از گذشت یک روز طولانی در مقابل یک کامپیوتر ، بسیاری از افراد احتمالاً بیشتر از توجه به تبلیغات در اینترنت ، بروشور را نگاه می کنند.

نوع کاغذ : گلاسه ۳۰۰ گرم

از آنجا که اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات بسیار مهم هستند ، تولید کنندگان محصولات باید از چاپ صحیح محتوای آنها اطمینان حاصل کنند. بنابراین لازم است تولید کنندگان محصولات از چاپگرهای دارای برچسب های مؤثر مانند پرینترهای حرارتی استفاده کنند یا اگر تولید کنندگان خواهان چاپ دیگری هستند ، می توانند شیوه چاپ افست در تیراژ بالا چه بصورت شیتی یا بصورت رولی چاپ و استفاده بکنند. به طور خلاصه ، این فقط کالاهایی نیست که اهمیت دارد بلکه کیفیت لیبل ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
امکان نصب عکس چاپ شده روی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل بدون محدودیت دارد.
در چاپ کارت ویزیت همیشه سه اصل برقرار است اول طراحی کارت ویزیت، ابعاد و جنس کارت ویزیت مهم ترین نکات اصول طراحی کارت ویزیت می باشد.
اگر به دنبال دست یابی به یک کیفیت مطلوب برای سازمان خود هستید سعی کنید چه در طراحی و چه در انتخاب کاغذ به گونه ای تصمیم گیری بکنید که از درجه مطلوبیت بالایی برخودار باشد. شما باید از حوزه کیفیت چاپ سربرگ خود نیز باید اطمینان کسب بکنید زیرا اگر همه موارد بالا را رعایت بکنید ولی سربرگ شما کیفیت چاپ خوبی نداشته باشید تمام زحمت خودتان را حدر می دهید.

چاپ تراکت B6 گلاسه ۱۳۵ گرم

مشخصات چاپ لیبل سلفون براق گرد :

زیرا وقتی کسی به سازمان شما مراجعه می کند به دنبال این است که گوشه گوشه سازمان شما به مخاطبتان این نکته را برساند وارد چه سازمان یا چه ارگانی شده است از در و دیوار تا لیوانی که قصد آب خودن یا چای خوردن در آن را دارد. به این خاطر اهمیت چاپ لیوان کاغذی در این دوره بسیار اهمیت پیدا کرده است.

چاپ بادکنک چینی اعلاء

لیست قیمت چاپ پازل چرمی :
سویشرت ( بهتر است سویشرت طرحی نداشته باشد )
جنس پارچه تیشرت مشکی جودون یقه دار از نخ پنبه بوده که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده طولانی مدت و در محیط های شرکتی و عمومی مناسب می باشد. ما در مجموعه چاپ نفیس نهایت تلاش خود را می کنیم که بالاترین و بهترین پارچه موجود در بازار را تهیه و آماده ارائه به شما بزرگوران کنیم.
بنابراین سعی کنید بهترین رنگ ها متناسب با طرح پاکت خود را بدست آورید و با بهترین چاپ پاکت نامه ارزان در ارتباط باشید تا پاکت های خود را به زیبایی و در طیف رنگی متنوع به چاپ برسانید.سعی کنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید انتخاب رنگ باید متناسب با طیف رنگی و سازمانی شما باشد.

سایزهای تیشرت : M-L-XL

معرفی تراکت سایز B4

فونت بکار رفته در طراحی باید به شیوه ای طراحی شده باشد که بسیار خوانا و واضح باشد که هر ببیننده ای به راحتی متن درون این کارت ویزیت را مطالعه بکند.

عرض هر رول پوستر : 105 سانتیمتر بدون محدودیت

کارت ویزیت پی وی سی

چاپ لیبل به عنوان هویت محصولاتی شناخته می شوند که به مشتریان امکان می دهد این محصول را از دیگری متمایز کنند. این که آیا شما برای سینمای خانگی خود یک صفحه نمایش فیلم خریداری می کنید یا برای خرید تنقلات خریداری می کنید ، برچسب ها مهم هستند. اما برچسب زدن محصولات فقط مربوط به تبلیغ و مارک محصول نیست ، بلکه اطلاعات بسیار مهمتری نیز وجود دارد که مصرف کنندگان هنگام بررسی برچسب ها به آنها توجه می کنند. به همین دلیل است که برچسب های محصول به اشکال مختلفی عرضه می شوند. برچسب هایی وجود دارد که به شکل خود محصول و یا همچنین لیبل هایی جدیدا چاپ می شود که محتوای بسته بندی از داخل آن نمایان می شود.

گام سوم: روتوش تصویر

معرفی لیبل متالایز
هزینه فاکتور سایز A4 کاربن لس :

مشخصات چاپ بادکنک مالزی

 

چاپ CD&DVD