آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

شرکت تولیدی بازرگانی آسا صنعتگران اصفهان :تولید و فروش دستگاه های صنایع غذایی

برگزیده

شرکت تولیدی بازرگانی آسا صنعتگران اصفهان؛ بعنوان واحدی که هم در عرصه آگاهی بخشی عمومی و هم در عرصه های تولید و فروش سیستم ها، تجهیزات و ماشین آلات صنایع غذایی، فرآوری و تبدیل، تأسیس و با ارائه ی کالاهای خود به حفظ منافع سلامت مردم و جامعه خود اندیشید و سعی خود را در جهت سالم سازی سبد غذایی خانوار به کار گرفته که در این راستا تاکنون موفق به ساخت و عرضه ی دستگاه های صنایع غذایی شده و همچنان در برنامه های آتی خود، محوریت سلامت جامعه در قالب ارائه ی محصولات و تجهیزات باکیفیت، قیمت و خدمات مناسب را در دستور کار خود داد. که با این کار سهم خود را به مردم و سلامت جامعه ایفا نماید.

انتظار می رود عزیزان مخاطب با بررسی و انتخاب درست و منطقی خود در حد توان به این فعالیت ها بها داده و زنجیره ی ارزشی این صنعت را کامل و محکم نماید.

بازرگانی بزرگ آسا صنعت اصفهان، با مدیریت پرسنل مجرب و خلاق، همواره برای ارائه ی بهتر و تولیدات و تجهیزات و دستگاه های به روز باکیفیت بی نظیر برای رضایت هر چه بیشتر شما تلاش می کند.

تولید و فروش انواع دستگاه های صنایع غذایی:

  • انواع آسیاب خانگی، فروشگاهی و صنعتی
  • انواع دستگاه خشک کن
  • انواع دستگاه کره گیر
  • انواع دستگاه ارده گیر
  • انواع عرق گیر
  • و سایر دستگاه های صنایع غذایی

انواع آسیاب های تولیدی شرکت آسا صنعتگران

امروزه با رشد تکنولوژی و تولید تجهیزات، امکان و تسهیل در انجام امور ایجاد گردیده که به طبع تمام صنایع از جمله در بخش کشاورزی و به ویژه در جهت پودر نمودن اقلام و محصولاتی که به صورت پودر و آرد استفاده می گردد، تکنولوژی نقش مؤثری داشته است که در این راستا شرکت آسا صنعتگران اقدام به طراحی، ساخت و عرضه انواع آسیاب های عطاری، غلات و… در مدل های خانگی، نیمه صنعتی (فروشگاهی) و صنعتی نموده است.

از جمله این آسیاب ها، انواع آسیاب های گهواره ای رومیزی عطاری، آسیاب های چکشی مدل های پره دنده ای، دنده ستاره ای و همچنین آسیاب های مدل چکشی صادراتی و مینی بوش را می توان نام برد.

این آسیاب ها با قابلیت پودر نمودن انواع دانه ها و گیاهان دارویی و عطاری، غلات و حبوبات توانسته گام بلندی در جهت تسهیل فرآیند و فرآوری محصولات غذایی و دارویی داشته باشد.

دستگاه کره گیر

از آنجا که نقش مواد غذایی سالم و مقوی در جهت سلامت و بهبود زندگی فردی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت می باشد؛ مواد غذایی مانند انواع مغزیجات (بادام، پسته، فندق و…) می تواند برای هر شخصی در هر شرایطی تضمین کننده سلامت آن بوده و حتی در بسیاری از بیماری ها مصرف این گونه مواد توان و قدرت بالایی در سیستم دفاعی بدن ایجاد می کند.

یکی دیگر از مطالب سایت :   قفل دیجیتال آداک : مزایای استفاده از قفل‌های دیجیتال

بنابراین شرکت آسا صنعتگران اقدام به ساخت انواع دستگاه های کره گیر در مدل های خانگی، فروشگاهی و صنعتی با ظرفیت تولید متفاوت نموده است.

این دستگاه ها با قابلیت نرمی و زبری، محصولی خوش طعم و مقوی تولید نموده که به عنوان دسر غذایی، مواد صبحانه مقوی و مواد نیروبخش برای مصرف ورزشکاران، کودکان و بانوان بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

دستگاه ارده گیر

یکی از محصولات با خواص دارویی و خوراکی قوی که جزء فرآورده های کنجد شناخته می شود ارده کنجد می باشد.

این محصول همراه با انواع شیره ها می تواند یکی از مقوی ترین مواد خوراکی به عنوان صبحانه و عصرانه که تضمین کننده سلامت جسمی انسان می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

ارده کنجد به دو روش سنتی و صنعتی تولید می گردد که به روش سنتی به واسطه حفظ ارزش مواد غذایی و دارویی کنجد نسبت به روش صنعتی مزایا و برتری ویژه ای دارد.

شرکت آسا صنعتگران در این زمینه اقدام به تولید و عرضه دستگاه های ارده گیر سنتی نموده است.

با توجه به اینکه دانه کنجد در حین فراوری نباید دمای بالایی را تجربه کند و همچنین طعم و رنگ ارده حفظ گردد، بنابراین دستگاه ارده کنجد با سنگ مهریز یزد در دستور کار تولید ماشین آلات شرکت آسا صنعتگران قرار گرفته است.

این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارد توانایی تولید باکیفیت ترین ارده با حفظ ارزش غذایی و دارویی، طعم و رنگ را دارا می باشد.

دستگاه روغنگیر

یکی از پرمصرف ترین موادغذایی در سبد خانواده، روغن های خوراکی و آشپزی می باشد که تولید آن در بازار به شکل های مختلف و به روش های متفاوت انجام می گیرد.

تولید روغن به شکل و روش کلدپرس Cold press می باشد که این روش بهترین و سالم ترین متد روغنگیری از دانه های روغنگیر می باشد که از قدیم متداول بوده است.

این روش روغنگیری نیاز به تجهیزات و ماشین آلات خاص خود را دارا می باشد که شرکت آسا صنعتگران اقدام به ساخت و عرضه این تجهیزات و ماشین آلات نموده که در سایز و ظرفیت های خانگی تا صنعتی این نیاز را پوشش داده است.

جهت اطلاع از محصولات و سایر دستگاه های آسا صنعتگران اصفهان به وبسایت www.asasanatfidar.com مراجعه نمایید.