آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

نکات رنگ موی بلوند

برگزیده

هر خانمی که قصد تغییر رنگ موهای خود را به بلوند دارد باید با نمودار رنگ موهای بلوند آشنا شود. انواع و اقسام تکنیک‌ها و سایه رنگ‌ها برای زیباتر کردن موهای بلوند ساده وجود دارد. خواه موهای‌تان بلوند باشد و چند هایلایت بین‌شان در بیاورید و خواه موهای تیره‌تان را با دکلره کردن، بلوند کنید، به هر حال رنگ‌ها و سبک‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید مطابق با سلیقه‌تان و رنگ پوست و موی‌تان یکی را انتخاب کنید.

 

۱ -رنگ بلوند طلایی خاکی

مناسب برای دخترانی با چشمانی سبز یا قهوه ای روشن سایه طلایی خاکی یک بلوند با رنگ متوسط است و دارای برخی طیف های گندمی رنگ که برای افرادی که رنگ پوست گندم گونه دارند بسیار مناسب می باشد.

 

بلوند طلایی خاکستری

۲- رنگ بلوند تیره

اگر رنگ پوست‌تان گندمی تا روشن است، رنگ بلوند تیره برای‌تان ایده‌آل محسوب می‌شود. این رنگ گرم طبیعی به نظر می‌رسد و بدون این‌که زحمت زیادی برای رسیدن به این رنگ نیاز داشته باشید، ظاهری زیبا و فوق‌العاده به موها می‌دهد. در صورتی که موهای‌ خودتان تیره است و می‌خواهید آن را روشن کنید، بلوند تیره، رنگ مناسبی برای شما است.

 

بلوند تیره

 

۳- رنگ برونز

این رنگ موی گرم تغییر بسیار فاحشی در ظاهر موهای شما ایجاد میکند یک رنگ تابستانی با ترکیب هایلایتهای کرمی جلوه ای بسیار شیرین و جذاب به شما میدهد.مناسب افرادی با چشم های آبی و خاکستری

 

برونز

 

۴ – رنگ بلوند عسلی

رنگ موهای سال ۲۰۲۰ در دسته رنگ‌های گرم قرار دارند و اگر تنها یک رنگ باشد که به امتحان آن کردن نیاز داشته باشید آن رنگ چیزی نیست جز رنگ بلوند عسلی. مانند خواهر دو قلویش، یعنی قهوه‌ای عسلی، این رنگ مو با ظاهری آفتاب خورده و پرجلوه برای هر رنگ پوستی مناسب است.

 

۵-  رنگ بلوند سوخته

آیا به دنبال این هستید که به موهای تیره رنگ خود کمی رنگ روشن‌تر اضافه کنید؟ پس رنگ مو بلوند سوخته را در نظر داشته باشد. در این رنگ زمینه تیره رنگ مو با هایلایت‌ها بلوند به گونه‌ای یک دست ترکیب شده و برای شما رنگ مویی پرجلوه و با مراقبت کم به ارمغان می‌آرود. این رنگ برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که برای اولین بار می‌خواهند رنگ مو خود را تغییر دهند. اگر شما متوجه پدیدار شدن رنگ قرمز روی قسمت‌های روشن مو خود شدید، از شامپو و کاندیشنر آبی با کیفیت مانند محصولات ردکن استفاده کنید. این سیستم متوالی وارد کردن رنگدانه به مو روشی عالی برای جلوگیری و خنثی کردن هاله قرمز هم برای موهای هایلایت شده و هم برای موهایی است که به صورت طبیعی قهوه‌ای هستند.

یکی دیگر از مطالب سایت :   ترمووود

 

بلوند سوخته

 

۶-  رنگ بلوند دودی شامپاینی

رنگ موی بلوند شامپاینی برای هر موقعیت و زمانی مناسب است. این رنگ بلوند دودی درخشان، خاص و برای بسیاری از افراد با تناژ رنگ‌های مختلف مناسب است.

 

بلوند دودی

 

۷- رنگ بلوند دودی مایل به صورتی

این روزها رنگ موی صورتی زیاد به چشم می‌خورد. اگر نمی‌خواهید موهایتان را کامل صورتی رنگ کنید، این رنگ موی بلوند دودی گزینه مناسبی است. این رنگ لایه‌های ظریف رنگ موی مورد علاقه‌تان را بین رنگ موی اصلی نشانتان می‌دهد. این رنگ مناسب افرادی با تناژ رنگ متوسط است.

 

۸- بلوند توت فرنگی

در حالی که ما همیشه شیفته رنگ مو بلوند توت فرنگی هستیم اما سال ۲۰۲۰ رسماً همان سالی است که این رنگ مو دارای هاله زجنبیلی آن توجهی که لایقش هست را دریافت خواهد کرد. اگر میان رنگ مو قرمز و بلوند مردد هستید پس رنگ مو بلوند توت فرنگی انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.