آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

آموزش تئوری موسیقی مبتدی، آنلاین و تصویری

برگزیده

اگر دنبال آموزش تئوری موسیقی به زبان ساده، آنلاین و تصویری هستید این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام خنیاگر، موسیقی زبان مشترک تمامی ملل و فرهنگ هاست که نه تنها می تواند آرامش بی نظیری به شنونده هدیه دهد بلکه به راحتی روح را از آلودگی ها و افکار مسموم رها می کند.

یادگیری این هنر شگفت انگیز می تواند زندگی هر فرد را نیز به راحتی دگرگون کند، بی جهت نیست که آموزش آن را هزینه نمی توان دانست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت نیز محسوب می شود.

مزایای بی نظیر موسیقی

اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید و از مزایا حیرت انگیز آن همچون تغییر خلق و خو، افزایش حافظه، کاهش استرس و بروز خلاقیت بهره مند شوید اما زندگی پر مشغله این امکان را از شما گرفته است و نمی توانید ساعت ها وقت بگذارید تا در این هیاهو و ترافیک اغلب سنگین از کلاس های حضوری آموزشگاه ها که معمولا با هزینه گزاف نیز همراه هستند، استفاده کنید.

آکادمی خنیاگر با تولید محتواهای آموزشی فرصت طلایی برای شما فراهم کرده تا در هر ساعت از شبانه روز و هر مکان حتی زمانی که منتظر اتوبوس یا مترو هستید از فیلم های آموزشی آنلاین که با شیوه استاندارد روز دنیا تهیه شده اند، بهره ببرید.

چالش های یادگیری حرفه ای موسیقی

اغلب اوقات عدم موفقیت خودمان را به شرایط خاص خانوادگی، محیط نابسامان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می زنیم اما در حال حاضر با وجود ابزارهای شگفت انگیز اینترنت برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسیقی نمی توان بهانه جویی کرد، کافی است به جای مقصر دانستن دیگران فقط اراده کنید.

فراموش نکنید برای یادگیری موسیقی هیچ گاه دیر نیست، آکادمی موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم کرده است تا تمامی افراد از کودکان مستعد تا افراد میانسال که اغلب حسرت روزهای رفته را می خورند و حتی خجالت می کشند برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز جهت نمایش توانمندی خاک خورده درونی خویش گام بردارند بتوانند بیاموزند و حرفه ای بنوازند.

سرعت بالای یادگیری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

فرقی ندارد شما ساکن بهترین منطقه کلانشهر تهران با امکانات رویایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت اینکه از کلاس های آموزشی با کیفیت و استفاده از محضر اساتید مشهور موسیقی بهره ببرید را از دست بدهید می توانید به راحتی با استفاده از بسته های آموزشی خنیاگر مطابق با اصول استاندارد جهانی از آموزشات حرفه ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی ایران و حتی جهان شناخته ‌شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به نمایش بگذارید.

تماشا حتی یک بار فیلم ها و انجام تمارین می تواند نیاز تمامی علاقه مندان عزیز و هنردوست را به آموزش حرفه ای را با هزینه ای مقرون به صرفه برطرف کند علاوه بر آن که برخلاف کلاس های حضوری آموزشگاه ها شما می توانید بارها و بارها این محتواهای آموزشی را نیز ببینید، یک بار هزینه کنید و مادام العمر از مزایا بی نظیر آن بهره مند شوید.

یکی دیگر از مطالب سایت :   مبل چستر

برخی با این تصور که برای آموزش موسیقی فقط ارتباط مستقیم با استاد می تواند مفید باشد خود را از استفاده از فرصت طلایی برای دریافت آموزش های آنلاین محروم می کنند.

اما با خنیاگر به راحتی می توانید بیاموزید و پیشرفت کنید علاوه بر حضور بهترین اساتید موسیقی ایران که آرزوی بسیاری فقط استفاده از آموزشات بی نظیر آن هاست و کارنامه درخشان آنها همچون الماس در این عرصه می درخشد و هر فردی را می تواند مجاب کند که سطح آموزشات با چه کیفیتی تهیه شده است اما مجموعه خنیاگر اصول حرفه ای را نیز در زمان ضبط فیلم ها به شکل دقیق رعایت کرده است.

آموزش تئوری موسیقی مبتدی و آنلاین

امیرحسین جز رمضانی

آشنایی با تئوری موسیقی علاوه بر این که در گسترش سواد موسیقیایی هنرجویان تاثیر شگرفی دارد می تواند همچون کاتالیزور سرعت یادگیری نوازندگی و آهنگ سازی را نیز افزایش دهد.

در این بسته آموزشی جامع، افراد علاوه بر تسلط بر قواعد، اصطلاحات در نحوه اجرا نیز پیشرفت شگفت انگیزی را شاهد خواهند بود.

دکتر امیر حسین رمضانی تمامی نکات را به صورت بسیار جزئی و با بیانی قوی معرفی کرده اند تا افراد علاوه بر شناخت مفاهیمی همچون ‌خطوط حامل، کلید ها و نت ها بر هارمونی، ساخت ملودی و ارکستر نیز مسلط شوند.

این شاهکار آموزشی کمک می کند تا هنرجویان به راحتی بر استرس و اضطراب خود فائق آیند و بتوانند احساسات و هیجانات را از درونی ترین لایه ها بیرون بکشند و نامی در این عرصه بر جای بگذارند.

درباره مدرس

دکتر امیر حسین رمضانی از هنرمندان فاخر و جوان موسیقی اصیل ایرانی است. آوازه کارنامه فعالیت های شاخص ایشان در آهنگسازی و نوازندگی پیانو تنها می تواند گوشه ای از توانمندی را به نمایش بگذارد.

تجربه آموزی نزد اساتید قدری همچون شهره قاجار، تامارا دولیدزه، دلبر حکیم آوا، کمال پور تراب، تقی ضرابی، مسعود ابراهیمی، محمدرضا تفضلی و شاهین فرهت در تربیت شخصیت هنری خارق العاده ایشان بی تاثیر نبوده است.

فارغ التحصیلی با کسب رتبه عالی از دانشگاه عالی موسیقی در رشته نوازندگی پیانو و اخذ مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) در رشته پژوهش و هنر گرایش موسیقی را باید با تسلط باور نکردنی ایشان بر جغرافیای موسیقی بی انتهای ایران مرتبط دانست.

فعالیت های شاخص هنری دکتر امیر حسین رمضانی

  • تربیت هنرجویان پسر مقطع متوسطه در زمینه تکنیک های آهنگسازی پیانو، هارمونی، فرم موسیقی جهان، تاریخ موسیقی و سلفژ
  • تسلط بالا و تدریس شیوا مفاهیمی همچون هارمونی، هارمونی پراتیک، پیانو، سلفژ و دشیفراژ
  • نقش تاثیر گذار در تدوین سرفصل های دروس رشته آهنگسازی مقطع هنرستان عالی موسیقی
  • فعالیت بی نظیر با اجرا در نقش پیانیست ارکستر سمفونیک و گروه کر تالار وحدت

منبع: آموزش تئوری موسیقی مبتدی، آنلاین و تصویری