آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

مزایای طراحی سایت در تبریز [لوین سایت lovinsite]

برگزیده

طراحی سایت در تبریز

مزایای طراحی سایت در تبریز [لوین سایت lovinsite]

طراحی وب سایت تبریز به این معنی است که وب‌سایت شما کاملا متناسب و هماهنگ با کسب‌وکارتان طراحی شود. وب‌سایت شما بازتاب دهنده کسب و کار شما در سطح اینترنت است. اولین بخشی که هر مشتری آن را مشاهده می‌نماید همین سایت است. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا تمام این مسائل را از 0 تا 100 طراحی سایت در تبریز به شما توضیح بدهیم تا بتوانید به راحتی تصمیم گیری کنید. با ما همراه باشید.

آیا شما هم برای پیشرفت کسب و کار خود به فکر طراحی یک وب سایت هستید؟ اگر این کار را به خوبی انجام داده و از دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید شانس موفقیت شما بسیار بالا خواهد رفت.

همه می دانیم که موفق ترین شرکت های جهان از جمله والمارت، استیت گریت، اپل و … سایتی معتبر و با طراحی بسیار مناسب دارند که در موفقیت شرکت ها تاثیر شگفت آوری داشته است. تمامی این کسب و کارها که اکنون در دنیای اقتصاد تبدیل به غول شده اند، از همان ابتدا برای خود یک وب سایت داشته‌اند و در طول زمان با توجه به پیشرفت های خود تغییراتی در آن ایجاد کرده اند. مرکز تخصصی طراحی وب لوین سایت lovinsite در کنار تجارت گستر، پارماتیک، داده ورزان، ویستا اپ، رندبیت و تبریز وبسایت جزو بهترین شرکت های طراحی سایت در تبریز می باشد.

طراحی سایت خوب، چه مزایایی دارد؟

حالا که با اهمیت طراحی سایت در تبریز از جنبه‌ های مختلف آشنا شدیم، خوب است به مزایای یک طراحی خوب نگاهی داشته باشیم تا ببینیم عنصر طراحی، علاوه بر ایجاد اعتماد، تجربه کاربرانی را که وارد وب‌ سایت شما می‌ شوند، چطور تحت تأثیر قرار می‌ دهد؟

  1. افزایش قابلیت استفاده

اینکه بازدیدکنندگان چقدر راحت بتوانند به آنچه در سایت شما به دنبالش هستند، دسترسی پیدا کنند، تا حد بسیار زیادی به طراحی سایت بستگی دارد. به‌طور متوسط، 86% بازدیدکنندگان سایت، در جستجوی اطلاعات مربوط به محصولات، 65% از آن‌ها درصدد دستیابی به اطلاعات تماس و 52% به دنبال صفحه “درباره ما” هستند. بنابراین طراحی سایت در تبریز و جاهای دیگر، باید با تمرکز ویژه بر این سه حوزه انجام شود و دسترسی به این بخش ‌ها را برای کاربران تا آنجا که ممکن است، آسان کند.

2.تسهیل ناوبری سایت

ناوبری (Navigation) یکی از مهم ‌ترین عناصر طراحی سایت در تبریز است که امروز، بسیاری از طراحان در ایجاد آن از قانون هیک استفاده می ‌کنند. بنا به این قانون، هر چه گزینه ‌های بیشتری را در معرض انتخاب فرد قرار دهید، تصمیم ‌گیری او زمان بیشتری طول می ‌کشد و آنچه از دل این قانون بیرون می ‌آید، سادگی ناوبری سایت است. با

  1. بهبود سئو سایت

طراحی سایت در تبریز صرفاً به ویژگی ‌های ظاهری سایت خلاصه نمی‌ شود. اینکه کد نویسی سایت با استفاده از چه زبانی انجام شده، از دیگر موضوعات مهم در بحث طراحی محسوب می ‌شود. به ‌عبارت‌ دیگر، طراحی سایت باید طوری باشد که بستر فنی لازم را برای بهبود جایگاه آن در صفحه نتایج موتورهای جستجو که گوگل، مهم ‌ترین آنهاست، فراهم کند.

  1. ریسپانسیو بودن سایت

طراحی سایت در تبریز یا هر جای دیگر، باید با توجه به اصول موبایل فرندلی بودن، انجام شود. امروز بخش عمده ‌ای از جستجوهای آنلاین از طریق گوشی‌ های هوشمند انجام می ‌شود و این روند، بی ‌تردید ادامه خواهد داشت. با توجه به اهمیت فزاینده ‌ای که گوگل برای الگوریتم Mobile-First قائل می‌ شود، طراحی سایت با در نظر گرفتن این الگوریتم، حالا به یک ضرورت تبدیل شده است. نتایج یک پژوهش حاکی از آن است که 85% افراد عقیده دارند که طراحی نسخه موبایل یک سایت باید به اندازه نسخه دسکتاپ آن، خوب و حتی بهتر از آن باشد.

یکی دیگر از مطالب سایت :   نمونه هایی از وب سایت های برتر

چرا طراحی سایت در تبریز مهم است؟

اینکه کسب ‌و کارهای امروزی باید یک وب‌ سایت تجاری داشته باشند، یک اصل بدیهی و انکارناپذیر در کسب موفقیت تجاری محسوب می ‌شود. اما در این میان، گاهی کیفیت و چگونگی طراحی سایت، آن‌قدر که باید و شاید، مورد توجه قرار نمی ‌گیرد.
دلیل اهمیت طراحی سایت در تبریز و اساساً هر جای دیگر دنیا این است که مشتریان و مخاطبان هدف، به مؤلفه طراحی توجه ویژه ‌ای نشان می ‌دهند. همه ما، چه آگاهانه و چه به ‌صورت ناخودآگاه، نسبت به تصاویر و محرک ‌های بصری، واکنش نشان می ‌دهیم و توجهمان به محرک‌ های اصطلاحاً “خوشایند” جلب می ‌شود.

همین امر، درباره طراحی سایت و جلب ‌توجه مخاطبان نیز صدق می ‌کند. جالب است بدانید اکثر کاربران و بازدیدکنندگان، صرفاً با ارزیابی ظاهر سایت شما، برداشت کلی‌ شان را درباره کسب ‌و کارتان شکل می ‌دهند و به همین دلیل، اگر سایت، طراحی ضعیفی داشته باشد، احتمالاً ضمن توقف پیمایش در آن، عطای استفاده از محصولاتتان را به لقایش می ‌بخشند!

پیش نیاز طراحی سایت در تبریز

برای اینکه شما یک سایت را در شهر تبریز راه‌اندازی نمایید، ابتدا نیاز است تا با اصول طراحی سایت کمی آشنا باشید. قبل از هرکاری باید به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت معتبر در تبریز باشید، بعد از آن مشخص کنید که چه نوع سایتی و با چه ویژگی‌هایی را در نظر دارید.

بعد از آن طی جلسات حضوری یا آنلاین می‌توانید نیازهای دقیق سایتتان را با شرکت طراحی سایت مورد نظرتان هماهنگ کنید. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ویژگی‌هایی دارد که شاید طراحی سایت شرکتی در تبریز آن را نداشته باشد.(در ادامه این دو مورد را نیز مورد بررسی قرار داده ایم.)

برای آگاهی از پیش نیازهای طراحی وب سایت در تبریز می‌توانید موارد زیر را انجام دهید.

  1. مشخص کردن حوزه فعالیت
  2. پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز
  3. برگزاری جلسات برای امکانات و ویژگی‌های سایت
  4. انتخاب بستر مناسب برای طراحی سایت
  5. عقد قرارداد سایت
  6. طراحی وایرفریم اولیه سایت
  7. اجرا طراحی گرافیکی در فتوشاپ
  8. کدنویسی سایت
  9. بررسی و تست سایت
  10. راه اندازی سایت

اهمیت طراحی سایت در تبریز

تبریز یکی از شهرهای مهم ایران بوده و در آن شرکت‌های صنعتی و تجاری زیادی فعالیت دارند. طراحی سایت در تبریز با در نظر گرفتن زیادی جمعیت و تنوع شغلی اهمیت بسیاری دارد. در این شهر بزرگ مدیران با رقبای خود در حال رقابت هستند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند. با داشتن سایت این مدیران از رقبای خود چند قدم جلوتر خواهند بود.

از دلایل دیگر اهمیت داشتن سایت در تبریز، می‌تواند این باشد که کسب و کارهای تبریزی بتوانند به همشهریان خود خدمات کامل و خوبی را ارائه بدهند و همچنین بتوانند کسب و کار و محصولات خود را به آن‌ها بشناسانند. در دنیای پیشرفته‌ی امروزی این امر با داشتن یک سایت زیبا و بهینه امکان‌پذیر است. کسب و کارهای مختلف با توجه به هدف‌های خود می‌توانند سایت مورد نیاز خود را داشته باشند. پیشرفت به کمک دنیای تکنولوژی، هوشمندانه‌ترین راه ممکن است.

منبع: لوین سایت https://lovinsite.com/