آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

دانلود رایگان تقویم لایه باز 1402

عمومی

دانلود تقویم لایه باز 1402 کلیدواژه‌گان آشنایی هست که تقریبا اکثر طراحان، گرافیست‌ها و چاپخانه‌داران در ماه‌های منتهی به پایان سال با آن روبرو هستند و برای تأمین نیاز خود دست به دامان موتورهای جستجو و گوگل می‌شوند.

دانلود تقویم لایه باز 1402

یافته‌های زیادی برای این جستجو می‌آید، ولی آیا به فایل لایه باز هر تقویم و سررسیدی می توان اعتماد کرد؟! برای دانلود فایل لایه باز تقویم 1402 باید به منابع معتبری دسترسی داشته باشیم. منابعی که هم خطاهای تقویمی در اعداد، مناسبت‌ها و تعطیلات تقویم 1402 نداشته باشد، هم تطابق اعداد تقویم شمسی، میلادی و قمری به درستی لحاظ شده باشد و هم اینکه تکنیک‌های چاپی برای چاپ باکیفیت تقویم‌ها رعایت شده باشد. توجه کنید که چون اعداد و کلمات در تقویم و سررسید کوچک و ریز هستند، اگر تکنیک‌های چاپی به درستی لحاظ نگردند با افت کیفیت زیادی هنگام چاپ روبرو خواهیم شد.

دانلود فایل لایه باز تقویم 1402

استودیوی طراحی نقش طبق روال هر سال اقدام به طراحی زیباترین و حرفه‌ای‌ترین طرح های تقویم و سررسید لایه‌باز 1402 کرده است. ما در طراحی برای افزایش اعتبار تقویم‌ها و کاهش ایرادات و خطاها به حداقل ممکن، تدابیر مختلفی را انجام داده‌ایم:

 

ویژگی‌ها و مزایای تقویم لایه باز استودیوی طراحی نقش

  • اول اینکه منبع ما در طراحی تقویم و سررسید، تقویم رسمی منتشر شده توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بوده است، نه منابع متفرقه که اکثرا نامعتبر هستند.
  • دوم اینکه بعد از اتمام کار طراحی، صحت مطالب تقویم‌ها توسط 2 نفر مختلف مورد بررسی قرار گرفته و رفع اشکال شده است. تجربه سالهای قبل به ما می‌گوید: بررسی صحت تقویم‌ها نباید توسط همان فرد صورت گیرد، چون احتمال رد شدن از روی اشتباهات و عدم توجه به آن زیاد است.
  • سوم اینکه تکنیک‌های چاپی به درستی رعایت شده است، رنگ‌های استفاده شده در تقویم منطبق با استانداردهای رنگ CMYK بوده و رنگ مشکی فقط روی کانال مشکی قرار دارد و …
  • چهارم اینکه بعلت تعداد زیاد لایه در پروژه‌های فایل لایه باز تقویم 1402 ، لایه‌ها بصورت کاملا مرتب گروه بندی شده‌اند تا دسترسی به آنها راحتتر باشد.

ما در «سایت تقویم لایه باز ایرانی»، با بیش از 11 سال سابقه‌ی حرفه‌ای در زمینه طراحی تقویم و سررسید، خدمات مختلفی را ارائه کرده و تقریبا تمامی نیازهای طراحان، گرافیست‌ها و چاپخانه‌داران را در این خصوص برآورده کرده‌ایم.

تقویم 1402

دانلود رایگان تقویم لایه باز 1402

یک از بخش‌هایی که همه ساله با استقبال بسیار زیادی از سوی کاربران مواجه می‌شود، دانلود رایگان تقویم لایه باز 1402 است. در این بخش ما به صورت کاملا رایگان، لینک دانلود تقویم 1402 را برای استفاده عموم عزیزان قرار داده‌ایم.

 

تقویم 1402 در یک نگاه

تقویم 1402 در یک نگاه ، نام بخش دیگری از سایت است که نه تنها برای طراحان و گرافیست‌ها، بلکه برای هر فرد ایرانی مفید و قابل استفاده خواهد بود. در بخش « تقویم 1402 در یک نگاه » ، لحظه دقیق تحویل سال 1402، مناسبت‌ها ملی و مذهبی و تعطیلات رسمی به تفکیک هر ماه و فایل گرافیکی جدول تقویم هم بصورت تفکیکی ماه به ماه و هم 12 ماه در یک تصویر برای دانلود رایگان عزیزان قرار داده شده است.

یکی دیگر از مطالب سایت :   سایت اعوجاج : اخبار فناوری - نکات کاربردی و ترفندهای موبایل و کامپیوتر

 تقویم 1402 در یک نگاه

تنوع طرح تقویم‌ها در سایت تقویم لایه باز ایرانی به قدری زیاد است که تمامی سلیقه‌ها را در برمی‌گیرد و برای همه سبک‌های مدرن، مینیمال، مذهبی و … نمونه‌های مختلفی طراحی و برای دانلود ارائه شده است.

در دسته تقویم لایه باز 1402 برای تمامی انواع تقویم‌ها نمونه‌های مختلفی ارائه شده است از جمله: جدول لایه باز تقویم 1402، تقویم رومیزی 1402، تقویم دیواری 1402، فایل تقویم جیبی و سررسید 1402

فرمت‌های مختلف برای تقویم و سررسید

برای راحتی کار طراحان عزیز فرمت‌های مختلفی ارائه شده است. برای دانلود تقویم لایه باز 1402 شما به فرمت‌های فتوشاپ(PSD)، ایندیزاین(indd) و پی‌دی‌اف(PDF) دسترسی دارید. قابل ذکر است فرمت PDF در نرم‌افزارهای ایلوستریتور(Adobe Illustrator) و کورل دراو(CorelDRAW) بصورت کاملا لایه باز، باز می شود. بنابراین فایل‌های تقویم طراحی شده توسط استودیوی طراحی نقش تقریبا تمامی فرمت‌های مصطلح و مورد نیاز طراحان را دربرمی‌گیرد.

 

تقویم های جالب و خلاقانه

بخش دیگری از سایت که محبوبیت زیادی دارد، تقویم‌های خلاقانه است. برخی مشتریان شما همه ساله دنبال طرح‌های جدید و خلاقانه هستند. شما با برآورده کردن نیازهای آنها گام بلندی در رضایتمندی مشتریان خود برمی‌دارید. در این قسمت شما با مشاهده نمونه‌های جالب و خلاقانه تقویم می‌توانید دیدگاه گسترده‌ترین در این زمینه کسب کنید و تکنیک‌ها و ترفندهای زیادی برای زیباتر و منحصر به فرد کردن کارهای خود فرابگیرید.

تقویم های خلاقانه استودیوی طراحی نقش

آنهایی که نیاز به طرح‌های تقویم بیشتری دارند، می‌توانند بجای خرید تک تک فایل‌ها ، اشتراک تهیه کرده و با هزینه بسیار کمتری به دانلود فایل لایه باز تقویم 1402 بپردازند. خرید اشتراک بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و در 3 پلن 10، 20 و 30 روزه ارائه شده است.

بسته های تخفیفی دوست داشتنی

ما برای رضایت بیشتر مشتریانمان جهت دانلود تقویم لایه باز 1402  بسته‌های تخفیفی دوست داشتنی در نظر گرفته ایم:

  • 10 % «تخفیف مشارکت»، برای افرادی که فرم نظرسنجی مشتریان را پر کنند.
  • 20 % «تخفیف خرید بیشتر»، برای خریدهای بیش از 100 هزار تومان.
  • 35 % «تخفیف وفاداری»، برای مشتریانی که در سالهای قبل اشتراک تهیه کرده‌اند.

استودیوی طراحی نقش با بیش از 11 سال سابقه حرفه‌ای در زمینه طراحی و گرافیک و با اخذ «نماد الکنرونیکی» و دریافت «نشان ملی رسانه‌های دیجیتال» منبعی معتبر و قابل اعتماد برای خرید تقویم و سررسید و پیشرو در این عرصه می‌باشد.

برای دانلود فایل لایه باز تقویم 1402 ، مشاهده طرح‌های جدید تقویم و سررسید، بازدید از قسمت‌های مختلف سایت از جمله دانلود رایگان تقویم لایه باز 1402 ، تقویم 1402 در یک نگاه و همچنین مشاهده طرح‌های تخفیفی و دریافت کد تخفیف به سایت «تقویم لایه باز ایرانی» مراجعه کنید.