آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

خلاصه و بررسی کتاب مغازه جادویی pdf

عمومی
با سلام در حال حاظر رمان های خارجی و ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از این رمان های جذاب رمان مغازه جادویی ست که جذاب و الهام‌بخش است که نکاتی خواندنی را در مورد اسرار مغز و قدرت قلب انسان ارائه می‌دهد. این کتاب خاطرات شخصی جیمز دوتی، علم و خودیاری را با هم ترکیب می‌کند تا به خوانندگان توصیه‌های عملی برای پرورش ذهن‌آگاهی و شفقت در زندگی خود ارائه دهد. این اثر به دلیل روایت داستانی جذاب، توضیحات قابل‌فهم مفاهیم پیچیده علمی، و پیام الهام‌بخش امید و شفا مورد ستایش قرار گرفته است. در قسمت زیر این اثر را بهتر بررسی خواهیم کرد

مغازه جادویی اثر جیمز دوتی

یک مغازه جادویی کوچک در لنکستر و آشنایی با روث، زندگی پسر بچه ای سرگردان به نام جیمز را برای همیشه دگرگون می کند. حالا او یک جراح مغز و اعصاب است و می کوشد از اسرار مغز و باارزش تر از آن قلب پرده بردارد… کتاب مغازه جادویی جیمز دوتی، دکتر معالجهگر بالینی در گروه جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه استنفورد و مدیر مرکز تحقیقات و آموزش همیاری و گونه دوستی در دانشکده دکتری دانشگاه استنفورد است. او تحصیلات خود را در مقطع متخصصی در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین و دانشکده دکتری در دانشگاه تولین به پایان رساند. او در رشته جراحی مغز و اعصاب در مرکز دکتری ارتش والتر رید آموزش نظر و فلوشیپ را در زمینه جراحی مغز و اعصاب بچه ها در بیمارستان بچه ها در فیلادلفیا (CHOP) و در نورالکتروفیزیولوژی متمرکز بر مصرف پتانسیل های برانگیخته .منبع این مقاله سایت دانلود کتاب pdf میباشد که در حال حاظر بیشتر از هزاران کتاب و مقاله را در خود گنجانده است .

ماجرا از روزی شروع می‌شود که دوتی که در ایام کودکی خود به تمرین شعبده‌بازی مشغول است انگشت مصنوعی شعبده‌بازی خود را گم می‌کند و برای خرید انگشت مصنوعی دیگری وارد یک مغازه‌ی شعبده‌بازی می‌شود. دوتی در این مغازه با زنی به نام روث روبه‌رو می‌شود و آشنایی او با روث پایه‌ی هر آن چیزی است که در ادامه‌ی داستان برای مخاطب روایت می‌شود. روث به دوتی مجموعه‌ای از تکنیک‌های ذهن‌آگاهی و تجسم را آموزش می‌دهد که به او کمک کند تا بر دوران دشوار کودکی خود غلبه کند و در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به موفقیت دست یابد. تجربیات دوتی با روث او را به تحقیق در مورد ارتباطات بین مغز و قلب و کشف راه‌هایی که ذهن‌آگاهی و شفقت می‌تواند بر سلامت جسمی و عاطفی ما تأثیر بگذارد، هدایت کرده است.

یکی دیگر از مطالب سایت :   امداد خودرو فردیس کرج