آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

الهام بخش اتوماسیون Zapier برای کارآفرینان

عمومی

الهام بخش اتوماسیون Zapier برای کارآفرینان

Zapier یک ابزار اتوماسیون قدرتمند است که می تواند برای ایجاد گردش کار پیچیده استفاده شود. اما زمانی که با ابزارهای اتوماسیون و یکپارچه سازی تازه کار هستید، شروع کار دشوار است. برای الهام گرفتن از اتوماسیون Zapier، این گردش‌های ساده شروع کار را بررسی کنید که از همان روز اول برای شما مفید خواهد بود.

Zapier برنامه ها و سرویس های مورد علاقه شما را به هم متصل می کند. این اتصالات به تیم ها و افراد اجازه می دهد تا بیشتر گردش کار خود را خودکار کنند. هر ارتباط بین دو برنامه “Zap” نامیده می شود و آنها طوری طراحی شده اند که شما را هوشمندانه تر کار کنید نه سخت تر. با بیش از 4000 برنامه برای انتخاب، تعداد زیادی گردش کار عملی Zapier برای کارآفرینان وجود دارد. طراحی سایت

1. مشترکین Mailchimp را از Typeform یا PayPal

چند جریان اتوماسیون بازاریابی در کسب و کار خود راه اندازی کرده اید؟ ایمیل برای این کار مناسب است. Mailchimp یک سرویس ایمیل مارکتینگ است که به شما امکان می‌دهد ایمیل‌ها را طراحی کنید، فهرستی از مشترکین داشته باشید، ایمیل‌ها را حفظ کنید. آن مشترکین، و سپس نتایج آن کمپین را رصد کنید. اما وقتی مشتری مشترک نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

با این PayPal → Mailchimp گردش کار، Zapier تمام فروش های انجام شده از طریق PayPal را نظارت می کند و آدرس ایمیل مشتری را در کمپین ایمیل شما در Mailchimp وارد می کند و به طور موثر به شما کمک می کند تا هر مشتری جدید را حفظ کنید.

می‌توانید همین کار را با Typeform انجام دهید. فرض کنید از Typeform برای بررسی بازدیدکنندگان وب سایت خود در مورد تجربه کاربری که دریافت کرده اند استفاده می کنید. Typeform → Mailchimp Zap آدرس ایمیل کاربر را در Mailchimp حفظ می کند تا بتوانید به کاربر در مورد نسخه جدید وب سایت خود، برگرفته از بازخوردی که در ابتدا ارائه کرده است، بگویید.

2. کارت‌های Trello را از ایمیل‌های Gmail ایجاد کنید و در Slack

با هجوم ایمیل‌های صبحگاهی، تبدیل هر یک به یک کار عملی در مدت زمان معقول تقریباً غیرممکن است. Gmail → Trello Zap می تواند این مشکل را برطرف کند و به شما کمک کند خیلی سریعتر به “صفر صندوق ورودی” برسید. به طور خلاصه، Zapier Gmail شما را برای ایمیل‌هایی با برچسب خاصی اسکن می‌کند و یک کارت Trello قالب‌بندی شده از آنها ایجاد می‌کند.

بهترین راه برای دریافت الهام از اتوماسیون این است که با گردش کار ساده شروع کنید و با آشنایی بیشتر با ابزار خود، راه‌هایی را برای پیشبرد کارها شناسایی کنید. با به‌روزرسانی خودکار هم تیمی‌ها می‌توانید این Zap را یک قدم جلوتر ببرید. در مورد این کارت جدید Trello در Slack، تا تیم از این کار مطلع شود و آن را تکمیل کند. همه آن از یک برچسب ساده!

معرفی سایت: https://bofi.ir/5-طراحی-وب-سایت-شرکتی-شگفت-انگیز-برای-ال/

3. از فایل های جدید Dropbox در Slack

می‌توانم به چند دلیل فکر کنم که چرا این Dropbox → راه اندازی Slack حماسی است. اولاً، Dropbox واقعاً باتری شما را خالی می‌کند، زیرا دائماً به‌روزرسانی فایل‌ها را بررسی می‌کند، بنابراین داشتن اعلان‌ها در Slack می‌تواند به معنای واقعی کلمه ساعت‌ها از عمر باتری شما صرفه‌جویی کند. اما نگران نباشید، نه تنها می‌توانید در Slack از فایل‌های Dropbox جدید مطلع شوید، بلکه Slack می‌تواند فایل را وارد کرده و آن را از داخل Slack قابل جستجو و دانلود کند. Dropbox حتی نیازی به روشن شدن ندارد!

یکی دیگر از مطالب سایت :   ایران جزوه - مرجع دانلود انواع جزوات دانشگاهی

4. ایجاد و انتشار پست های وردپرس در Evernote

از استفاده از CMS متنفر هستید؟ من تو را احساس می کنم. وبلاگ نویسان دوست دارند روی کلمات تمرکز کنند، به همین دلیل است که یکپارچه سازی Zapier به شما امکان می دهد کنترل مقالات وردپرس در Evernote، یک برنامه یادداشت برداری، ایده خوبی است. در اصل شما یک نوت بوک تازه ایجاد می کنید و Zapier “یادداشت ها” را در وردپرس آپلود می کند.

یادداشت‌ها را می‌توان برچسب‌گذاری و تاریخ‌گذاری کرد، که دسته‌بندی مقالات را بسیار آسان می‌کند. امروز می‌توانید Evernote را CMS جدید خود بسازید!

5. فروش PayPal و Stripe را در Google Sheets

با استفاده از این دو Zaps، می‌توانید سختی صادرات داده‌های تراکنش را به کاربرگ‌نگار Google خودکار کنید، اما به جای جایگزینی صفحه‌گسترده با نسخه به‌روز شده، هر دو PayPal و Stripe Zaps فروش جدید را ثبت می کنند یک ردیف جدید اگر از PayPal و Stripe استفاده می‌کنید، می‌توانید هر دو ادغام را برای کپی کردن فروش‌های جدید در یک صفحه گسترده تنظیم کنید.

6. فایل‌های Google Drive را در Dropbox (یا برعکس)

نیمی از تیم از Google Drive استفاده می کنند و نیمی دیگر از Dropbox استفاده می کنند – یک موقعیت معمولی “آه…”. هر کسی دلیل خود را برای انتخاب یکی از دیگری دارد.

خوشبختانه، می‌توانیم با کپی کردن فایل های Google Drive به Dropbox و برعکس!

7. کارت های Trello را از Todoist Tasks

بسیاری از تیم‌ها از Trello برای مدیریت کار استفاده می‌کنند، اما برای مدیریت کار شخصی، خدماتی مانند Todoist محبوبیت بیشتری دارد. با وجود اینکه من در تابلوهای مختلف Trello بزرگ کار می کنم، همچنان حفظ کردن یک فهرست خصوصی کارهایی که فقط وظایف من را در بر می گیرد مفید می دانم – به این ترتیب من مجبور نیستم این کار را انجام دهم. وظایف محول شده من را در چندین تخته Trello غربال کنید.

اما این Todoist → Trello Zap (یا دوباره، برعکس) می تواند وظایف فهرست شده شما را از Todoist به کارت های Trello تبدیل کند، یک گردش کاری که به نفع انجام دهندگان کار است. و همچنین مدیران وظیفه.

الهام بخش اتوماسیون Zapier: مراحل بعدی

Zapier دوستی است که گروه را گرد هم می آورد – سازمان دهنده، کسی که مطمئن می شود همه با هم کنار می آیند. من فقط به تعداد انگشت شماری از Zaps در این مقاله اشاره کردم، بنابراین شما را تشویق می کنم Zapier’s پایگاه داده را ببینید تا ببینید چگونه می توانید شکاف بین سرویس هایی را که استفاده می کنید پر کنید و حتی بیشتر از اتوماسیون Zapier الهام بگیرید.

می خواهید اتوماسیون های پیچیده تری بسازید؟ برخی از راهنماهای ما را که از Zapier به عنوان چسب یکپارچه‌سازی استفاده می‌کنند، بررسی کنید:

منبع: https://iransite.com