آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

آینه دکوراتیو طرح کلاسیک

عمومی

آینه ها به یکی از اجزای هر دکوراسیون منزل تبدیل شده اند. با آنها می توانید به خانه خود شکوه و زیبایی خاصی ببخشید. به همین دلیل بر خلاف گذشته، آینه تنها برای نمایش تصاویر استفاده نمی شود و نقش مهمی در هر خانه ای دارد. این آینه ها بسته به دکوراسیون و سبک خانه شما متفاوت عمل می کنند. آنها نور طبیعی را منعکس می کنند و خانه شما را روشن می کنند. دکوراسیون و نحوه چیدمان لوازم خانگی برای یک خانواده بسیار مهم است و سعی کنید هر بار با تغییر کاغذ دیواری، پرده، کفپوش، کاشی، کابینت و … دکوراسیون خانه را تغییر دهید. یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی داشته باشد استفاده از آینه دکوراتیو طرح کلاسیک است. این آینه ها جلوه خاصی به خانه می دهند و محیطی مجلل ایجاد می کنند. برد شیشه ای، همان تخته سفید است. با توجه به مزایا و عملکردهای خاص خود، امروزه در بین کاربران حرفه ای وایت برد محبوبیت خاصی به دست آورده اند. پارتیشن اداری شیشه ای نیز یکی از محبوب ترین ها در اداره ها و فضا های کاری است.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو نوعی آینه تزئینی است که جلوه و زیبایی خاصی دارد. امروزه از این آینه ها برای دکوراسیون منزل بسیار استفاده می شود. از آینه های دکوراتیو می توان به راحتی در خانه های مدرن و کلاسیک استفاده کرد. این آینه ها انواع مختلفی دارند و کاربردهای متفاوتی دارند. هنر شیشه و آینه از دیرباز در ایران استفاده میشده است که فضا را جذاب می کند. معمولا در اماکن تاریخی و مذهبی بیشتر شاهد این هنر زیبا و ارزشمند هستیم. امروزه از هنر آینه کاری به نام آینه دکوراتیو در فضاها و مکان های مختلف استفاده می شود و انواع آینه های دکوراتیو با توجه به سبک منزل و محل کار به راحتی قابل استفاده هستند.

مزایای استفاده از آینه تزئینی طرح کلاسیک

استفاده از آینه هنری طراحی کلاسیک زیبا و پیشرفته در خانه نه تنها به زیباتر و جذاب‌تر شدن خانه کمک می‌کند. بلکه فواید زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • تاثیر روانشناسی استفاده از آینه تزئینی طراحی کلاسیک از طریق استفاده از آینه های رنگ های مختلف
  • استفاده از آینه طرح کلاسیک در سقف آن را به شدت جذاب می کند
  • در کنار آینه دکوراتیو کلاسیک، می توان از شیشه های دکوراتیو نیز مانند طرح های قدیمی در پنجره ها استفاده کرد تا ظاهری کلاسیک و مجلل به خانه ببخشد.
  • آینه های تزئینی در اشکال مختلف تولید و عرضه می شوند. بنابراین می تواند جایگزین مناسبی برای انواع کاغذ دیواری ها و پنل های مختلف باشد.
  • از دیگر مزایای آنها قیمت مناسب آنهاست. بنابراین شما می توانید فضای زیادی را با کمی فضای تلف شده ایجاد کنید. با این حال، هزینه مشابه با رنگ یا کاغذ دیواری به دلیل مجبور به تعویض سالانه آن به دلیل آسیب دیدن، هزینه بیشتری دارد.

 

طراحی یک آینه تزئینی کلاسیک بسته به محل آن ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این، می توان از آن در اشکال خلاقانه و هنری خاصی استفاده کرد. استفاده از این آینه ها با توجه به موقعیت مکانی ممکن است تمام قسمت ها را پوشش دهد یا به سلیقه فرد بستگی داشته باشد یا تنها بخشی از یک قسمت باشد. علاوه بر زیبایی منزل با استفاده از آینه دکوراتیو طرح کلاسیک، به دلیل متریال به کار رفته در طراحی و اجرای آن، خیال شما راحت خواهد بود.

برد شیشه ای

برد شیشه ای مغناطیسی و وایت برد شیشه ای رنگی در سایزهای مختلف، طرح های با کیفیت و زیبا، رنگ های زیبا و قیمت های متفاوت تولید می شود. تخته شیشه ای ممکن است بهترین گزینه برای مراکز اداری و مطالعاتی باشد زیرا کیفیت مطلوب آن باعث می شود که یک نشانگر باقی مانده و ماندگاری طولانی تری داشته باشد. تخته های شیشه ای مخصوصاً رنگی با شیشه های نازک و مقاوم در رنگ های زیبا و جذاب استفاده می شود. برای مقاومت در پشت تخته ورق فلزی قرار می گیرد که مقاومت را بسیار افزایش می دهد و سپس پیچ هایی روی آن تعبیه می شود. و دلیل این نوع خواص مغناطیسی این است که صفحه فلزی مورد استفاده برای کالیبراسیون دارای خاصیت مغناطیسی است. از این نوع جداول کالری در منازل، مراکز آموزشی، ادارات و مکان هایی که نیاز به محدوده مکتوب است استفاده زیادی می شود. و در واقع یکی از وسایل آموزشی است که طرفداران و کاربردهای زیادی در موسسات آموزشی دارد.

 

یکی دیگر از مطالب سایت :   آموزش رایگان ایندیزاین

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است.
دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند.از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد.