آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

رزرو هتل استانبول در بهترین قسمت شهر!

برگزیده

استانبول یکی از مهم ترین شهر های توریستی جهان واقع در دو قاره می باشد که اکثر مسافران با خرید بلیط هواپیما این شهر وارد قسمت اروپایی شده و کل مدت سفر را در این قسمت می گذارنند.

البته بخش آسیایی این شهر نیز بسیار دیدنی و جذاب می باشد که باید حتما یک بار نیز برای دیدن این بخش به استانبول سفر کنید. اما از آنجایی که بیشترین جاذبه ها در بخش اروپایی قرار دارد؛ مسافران نیز بیشتر در این قسمت حضور پیدا می کنند.

بدون شک شما نیز نام خیابان استقلال و میدان تکسیم را شنیده اید. این ها نام مهم ترین خیابان های استانبول می باشد که در طول این سفر حداقل بار گذرتان به این خیابان می افتد.

اگر چنان چه قصد دارید که تورهای استانبول رزرو کنید که هیچ، اما اگر جداگانه قصد رزرو دارید، برای رزرو هتل نیز بهتر است به سراغ هتل های نزدیک میدان تکسیم بروید تا بتوانید به راحتی به جاذبه های شهر و مراکز خرید و … دسترسی داشته باشید.

در ادامه برخی از بهترین هتل های نزدیک میدان تکسیم که از نظر مسافران نیز رتبه خوبی دریافت کرده اند معرفی شده است.

برای مشاهده لیست هتل های استانبول (این جا) و رزرو هتل استانبول (این جا) میتوانید از لینک های مذکور اقدام کنید.

هتل دیوان استانبول

این هتل درست در قلب شهر استانبول نزدیک به میدان تکسیم واقع شده است. این هتل 5 ستاره به غیر از ارائه خدماتی لوکس و داشتن اتاق ها و سوئیت هایی مجلل از طراحی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

موقعیت جغرافیایی بسیار عالی نیز این هتل را در میان گردشگران بسیار مشهور کرده است. اگر در هتل دیوان اقامت نداشتید سعی کنید حداقل یک وعده غذایی را در این رستوران بگذرانید.

در این هتل استخر، سونا، باشگاه، سالن بدنسازی وجود دارد و به مسافران خدمات 24 ساعته ارائه می شود.

هتل مارمارا تکسیم

اولین ویژگی مثبت و بسیار خوب تمامی این هتل ها موقعیت قرار گیری بسیار مناسب ان ها می باشد. اما تمامی این 5 هتل به غیر از موقعیت مناسب از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و اقامتی کامل و ارام را برایتان به همراه خواهند داشت.

یکی دیگر از مطالب سایت :   معرفی انواع آیفون تصویری تابا

اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار بزرگ بوده و معماری هتل شبیه با کاخی بزرگ و مجلل می باشد.

هتل گرند حیات تکسیم

هتل گرند حیات، هتلی 5 ستاره می باشد که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و نمایی زیبا را در تمامی 360 اتاق و سوئیت خود به نمایش می گذارد. این هتل از امکانات تفریحی و رفاهی متعددی برخوردار بوده و با بهترین غذاها در رستوران خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

برخی از ویزگی های بسیار خوب این هتل موارد زیر می باشند:

  • وای فای رایگان در سرتاسر هتل
  • خدمات 24 ساعته
  • باشگاه، استخر و …
  • 4 رستوران مختلف
  • مرکز خرید
  • صرافی 24 ساعته
  • خدمات پزشکی 24 ساعته
  • آرایشگاه
  • اجاره خودرو
  • انواع زمین های ورزشی
  • و …

هتل سی وی کی پارک بسفروس

این هتل 5 ستاره در سال 2013 راه اندازی شد و به غیر از موقعیت بسیار خوبی که دارد، به خاطر ارائه خدمات رفاهی کامل در بین گردشگران شهرت پیدا کرده و محبوب شده است.

این هتل دارای 2 استخر، سونا، باشگاه، خدمات ماساژ، رستوران و کافه می باشد.

در زمان های شلوغی برای رزرو اتاق و سوئیت های این هتل بهتر است خیلی زودتر اقدام کنید.

هتل الیت ورد تکسیم

الیت ورد هتلی 5 ستاره در میدان تکسیم می باشد که در سال 2014 ساخته و به بهر بردای رسیده و با طراحی بسیار خاص و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی می تواند بهترین انتخاب شما در سفر به استانبول باشد.

به غیر از هتل های معرفی شده در استانبول صد ها هتل بسیار خوب دیگر وجود دارد که ما در اینجا تنها به معرفی 5 مورد از هتل های نزدیک بهه میدان تکسیم ان پرداخته ایم.

منبع :  https://itresan.com/316386