آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

راه‌های افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی و اهمیت آن در پیشرفت کسب و کار

برگزیده

اگر کمی با دقت به تلفن‌های همراه نگاه کنید متوجه می‌شوید که امروزه شبکه‌های مجازی و اجتماعی به یک بخش بسیار مهم و جدانشدنی افراد مختلف تبدیل شده است. در شبکه‌های اجتماعی دورترین آدم‌ها نیز به راحتی باهم ارتباط برقرار می‌کنند و این امر باعث شده است شبکه‌های اجتماعی ابزار بسیار محبوب و مفیدی برای افراد و کاربران اینترنت محسوب شود.

image-20210112104947-1.jpeg

شبکه‌های اجتماعی علاوه بر ایجاد یک فضای مناسب برای دوستان و خانواده برای به اشتراک‌گذاری تصاویر همدیگر کاربردهای بسیار زیاد دیگری دارد که کسب درآمد یکی دیگر از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی نیز می‌باشد و بسیاری از افراد و شرکت‌ها از آن برای پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.

افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی و با خرید فالوور و افزایش فالوور توانسته‌اند از این راه کسب و درآمد کنند و منبع درآمد خوبی را برای خودشان مهیا کنند. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت افزایش دنبال کننده‌ها در شبکه‌های مجازی بپردازیم و راه‌های افزایش دنبال کنندگان را به شما آموزش بدم پس با ما همراه باشید.

اهمیت تعداد دنبال کننده حتی برای کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ جهان از جمله: آمازون و نایک و… به این باور رسیده‌اند که هر چه میزان تبلیغات آنها بیشتر باشید درصد دیده شدن و شناخته شدنشان افزایش پیدا می‌کند. دیده شدن به آنها کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار جهانی حفظ کنند و همیشه به کسب‌وکار خود رونق ببخشند تا در رقابت با دیگر شرکت‌ها همیشه پیشتاز باشند.

قبل از به وجود آمدن شبکه‌های مجازی و اجتماعی شرکت‌ها تبلیغات خود را از طریق بیلبوردها و بنرها انجام می‌دادند اما امروزه تقریباً این روش‌ها منسوخ‌شده است و راه‌های جدیدی برای ارائه محصولات و کالا راه‌اندازی شده است.

جی فالوور : خرید فالوور واقعی و تبلیغ از طریق شبکه‌های اجتماعی یکی از این راه‌ها می‌باشد که به کمک آن می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را تبلیغ کنید. تنها کاری که باید برای نمایش بهتر محصولات خود انجام دهید خرید فالوور ایرانی فعال است تا با بالا بردن تعداد دنبال کنندگان که بسیار نیز به صرفه است به افزایش فروش میز دست پیدا کنید.

افراد زیادی بر این باور هستند که تبلیغات برای شرکت‌های بزرگ تأثیر زیادی ندارد زیرا دست‌کم هر فردی از این کمپانی های بزرگ یک بار خرید کرده و با آنها آشنا است اما من به شما می‌گویم که این باور کاملاً اشتباه است.

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ نیز قصد دارند خدمات و محصولات جدید خود را به مردم سراسر جهان معرفی کنند تا بتوانند فروش خود را ارتقا ببخشند و رقبا را پشت سر بگذارند. این شبکه‌های مجازی هستند که میزان محبوبیت یک برند را مشخص می کنند و به همین دلیل تمامی شرکت ها و برند ها به خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش روی می آورند و به آن احتیاج دارند.

خرید فالوور اینستاگرام

راه و روش افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی

اگر تازه‌کار هستید و قصد دارید در شبکه‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام، توییتر و فیس بوک فعالیت کنید و میزان فالوور و دنبال کننده خود را افزایش دهید نیاز دارید تا راه و روش‌های افزایش فالوور و خرید فالوور فعال را در شبکه‌ های اجتماعی بیاموزید و از آنها استفاده کنید. این مقاله شما را با انواع راه‌های افزایش دنبال کننده و فالوور آشنا می‌کند و برای پیشرفت در کسب‌وکار به کمک شما می‌شتابد، پس با ما همراه باشید.

مشخص کردن مخاطب و بازار هدف

 به گزارش cyberg مشخص کردن مخاطب و بازار هدف نخستین تکنیک برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. قبل از شروع کار باید رده سنی مخاطبان خود را مشخص کنید. اهل کدام شهر و کشور هستند و کار آنها چیست؟ و مسائلی از این قبیل که باید به جواب آنها دست پیدا کنید تا به کمک این اطلاعات بتوانید ارتباط خوبی را با مخاطبان خود برقرار کنید و به فکر جذب مخاطب جدید نیز باشید.

در نگاه اول انجام دادن این کارها بسیار ساده است اما برای انجام دادن آنها باید زمان زیادی را صرف کنید تا به هدف دست پیدا کنید. برای جذب مخاطب و فالوور نیازمند به استراتژی‌های زیادی هستید پس سعی کنید آنها را یاد بگیرید و برای افزایش فالوور از آنها استفاده کنید.

یکی دیگر از مطالب سایت :   چرا دیجیتال مارکتینگ

پروفایل شبکه اجتماعی خود را تکمیل کنید

انتخاب یک اسم مناسب و استفاده از پروفایل برای شبکه اجتماعی یک روش بسیار مهم برای جذب فالوور محسوب می‌شود که در انتخاب آنها باید دقت فراوانی را خرج کنید. اگر به‌عنوان یک کاربر به صفحه‌ای مراجعه کنید چه چیزی توجه شما را جلب می‌کند؟ بله. بعد از تعداد فالوور به دومین چیزی که نگاه می‌کنید پروفایل و اطلاعات کسب‌وکار آن پیج است که برای شما بسیار اهمیت دارد.

از تصاویر اختصاصی برای پروفایل استفاده کنید و با قرار دادن اطلاعات کافی از کسب‌وکار خود و همین‌طور فعال کردن لینک فروشگاه پیج خود را برای کاربران و فالوور ها جذاب کنید. برای اینکه پروفایل را تکمیل کنید باید یک اسم مناسب انتخاب کنید. اسم انتخابی شما باید در تمامی شبکه‌های مجازی که برای کسب‌وکار خود فعال می‌کنید یکسان باشد تا کاربران و مخاطبان شما به‌راحتی شما را پیدا کنند و صفحه شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

پس از انتخاب اسم پیج باید قسمت Bio را تکمیل کنید. در این قسمت باید شما با استفاده از حداکثر 150 کاراکتر کسب‌وکار خود را تعریف و معرفی کنید. این قسمت به شما کمک می‌کند تا در مورد کسب‌وکار خود یک نمای کلی را به مخاطبان نشان دهید و هر چقدر این معرفی قوی‌تر و جذاب‌تر نوشته‌شده باشد برای شما بازخورد بهتری خواهد داشت و به فالو کردن صفحه شما منجر خواهد شد.

اگر برای کسب‌وکار خود وب‌سایت ایجاد کرده‌اید باید لینک وب‌سایت خود را در پیج قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا فالوور های خود را به وب‌سایت منتقل کنید و بتوانید علاوه بر معرفی خدمات خود سایر محصولات را نیز بفروش برسانید.

در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت منظم داشته باشید

تلاش و تداوم راز موفقیت در هر کاری است. انتشار پست با فاصله زمانی نامناسب و طولانی نه تنها برای شما هیچ بازخوردی نخواهد داشت بلکه باعث می‌شود فالوور هایی را که دارید از دست بدهید. این کار باعث می‌شود تا پست شما در بین هزاران پستی که در طول روز منتشر می‌شود پنهان بماند و دیده نشود. فعالیت منظم در انتشار: پست، استوری و تعامل با کاربران، یک فاکتور مهم برای افزایش فالوور شناخته می‌شود. برای اینکه انتشار پست برای شما سودآور باشد حتماً از یک برنامه مناسب کمک بگیرید.

به تمامی مطالب خود دکمه اشتراک گذاری را اضافه کنید

به دنبال ترویج حضور خود در شبکه‌های اجتماعی، باید بتوانید ورودی وب‌سایت خود را با استفاده از روش‌هایی مانند: پیام‌رسانی ایمیلی و به اشتراک گذاشتن مطالب در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید. این کار باعث می‌شود تا شما به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید که می‌توان گفت این مخاطبان می‌توانند به‌مراتب بیشتر از تعداد فالوور های شما نیز باشد.

استفاده از محتوای مفید و با ارزش

تمامی مراحلی که برای افزایش دنبال کننده به شما آموختیم مکمل همدیگر هستند و باید آنها را با هم بکار بگیرید تا نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. شما باید بتوانید در صفحه خود مطالب مفید جذاب و ارزشمند منتشر کنید به‌طوری‌که این حس را در کاربر ایجاد کنید که باید این مطالب جذاب را دنبال و از مطالب آن استفاده کنم. سعی کنید از مطالبی که بر روی محصول متمرکز می‌شوند خودداری کنید زیرا برای کاربر بسیار خسته‌کننده است.

پیدا کردن فالوورهای متناسب با کسب و کار خود

در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به‌سادگی رقبای خود را پیدا کنید و به محتوا و مطالبی که برندها و شرکت‌هایی که درزمینه شما فعالیت می‌کنند دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در لیست فالوور های این شرکت‌ها جست‌وجو کنید و فالوورهایی که بیشترین تناسب را با نوع فعالیت شما دارند را پیدا کنید.