بامنی مقدم م. حیدرزاده ک. و مهرزادی ح. ( ۱۳۹۰ ). بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. مجله پژوهش های مدیریت،۸۸،.۳۸-۲۳
دانلود کامل پایان نامه در سایت pifo.ir موجود است. |
توکلی،حمید و جعفری،حوریه،(۱۳۹۲)، برندسازی اینترنتی،مجله بازاریابی،شماره۳۳،صص ۱۱-۲۶٫
پرهیزگار،محمد مهدی، ابراهیمی عابد،محدثه،(۱۳۹۱)، بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرف کننده «مطالعه موردی برند سامسونگ، بررسی های بازرگانی ، شماره ۵۳ ، ص ص ۷۱-۶۱٫
جلال زاده ، سیدرضا . اختیاری ، مهناز،(۱۳۹۰) ؛ « ارزش نشان تجاری در صنعت بانکداری». اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تهران ۳۲ -۲۱ .
جلیلیان، حسین و ابراهیمی، عبدالحمید محمودیان، امید،(۱۳۹۱)، تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصر فکنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان،مدیریت بازرگانی،دوره۴،شماره۴،ص ص ۶۴-۴۱٫
جوانمرد، حبیب اله. سلطان زاده، علی اکبر.( ۱۳۹۰ ).بررسی ویژگیهای برند اینترنتی و وب سایتها و تأثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی،شماره ۵۳، ۲۵۶-۲۲۵٫
خاکی، غلامرضا.( ۱۳۷۸) ، روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی. مرکز تحقیقات علمی کشور با همکاری کانون فرهنگی: انتشارات درایت
دعایی ، حبیب الله . فرزانه حسن زاده ، ژاله،(۱۳۹۰) ؛ « مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک ( مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران ، کره و ژاپن)». بررسی های بازرگانی ، شماره ۴۲،صص۵۶-۷۸٫
دهقانی سلطانی، مهدی و محمدی، اسفندیار،(۱۳۹۲)، بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند،مدیریت بازرگانی،دوره ۵،شماره۱،صص۱۰۴-۸۶٫
دیواندری،علی و کرمانشاه،علی، (۱۳۹۱)، ارائه مدل برند سازی برای کلان پروژه های تفریحی، فصلنامه پژوهش های بازرگانی،شماره ۶۵،صص ۲۷-۶۴٫
سالار،جمشید و علیخان گرگاوی،حسین،(۱۳۹۲)، عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری،پایان نامه کارشناسی ارشد بازاریابی، دانشگاه آزاد رشت
سید جوادین ، سید رضا . شمس ، راحیل،(۱۳۸۸) ؛ « عوامل تعیین کننده ی ارزش ویژه ی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان ». پژوهشنامه ی علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هفتم شماره بیست و پنجم، صص۲۲-۳۹٫
شائمی، علی، برابری، مجتبی، (۱۳۹۰). کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان. مدیریت بازرگانی، دوره سوم، شماره ۸، صص ۱۰۱-۱۱۴٫
شریف آبادی، و کشورشاهی،(۱۳۹۱). ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE،فصلنامۀ علمی پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی،شماره ۶، صص ۲۲-۱٫
صفرزاده ح. خیری ب. و آقاسیدآقا ر. ( ۱۳۹۰ ). بررسی تأثیر عوامل زمینهای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان. مجله مدیریت بازاریابی، ۱۰، .۹۳- ۶۵
غفاری ، محمد ، رادمهر ، رضا ، (۱۳۸۹)، بررسی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در مدیریت گردشگری، همایش منطقه ای صنعت توریسم، دانشگاه آزاد خمینی شهر ،صص۳۲-۵۱٫
قاسمی نژاد،(۱۳۹۲)، بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان بانکهای خصوصی،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد رشت
کاظمی راد، شیرین(۱۳۸۸)، ؛ « بررسی تاثیر وفاداری مشتریان به برند بر ارزش ویژه برند ( جامعه مورد مطالعه : مشتریان کارت الکترونیکی بانک های خصوصی استان گیلان) » . پایان نامه کارشناسی ارشد.
گنجی نیا،حسین و اخوان فومنی،سمانه،(۱۳۹۱)، نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا، مدیریت بازرگانی،www.SYSTEM.PARSIBLOG.com
گیلانی نیا، شهرام ؛ موسویان، جواد ،( ۱۳۸۹)، تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی ، فصلنامه مدیریت صنعتی ، ، شماره ۱۴،صص۳۳-۴۲٫
نصیری پور ، اشکان . گوهری ، محمود رضا . نفیسی ، ابوالفضل ؛(۱۳۹۱)، « رابطه برند سازی و شاخص های عملکردی » . مجله مدیریت سلامت ، شماره ۱۳
سالار، جمشید،علیخان گرگاوی الکامی ،ولی الله جعفری (۱۳۹۲)، عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری،پایا نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران
دهقانی سلطانی، مهدی و محمدی، اسفندیار،(۱۳۹۲)، بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند،مدیریت بازرگانی،دوره ۵،شماره۱،صص۱۰۴-۸۶٫
Abbasi Hamed, Abbasi Hamid Reza, Hajirasouliha Mahsan,(2014), Investigating the effects of different levels of CRM investment on development of brand equity, Management Science Letters,n4,pp 647–۶۵۰
Athanasios Krystallis n, PolymerosChrysochou,(2013), The effects of service brand dimensions on brand loyalty, Journal of Retailing and Consumer Services,3(18),1-9.
Atilgan, E., Aksoy , S., and Akinci , S. (2007) .“ Determinants of the brand equity ”, Marketing Intelligence and Planning , Vol.23 No.3 , pp. 237-248 .
Baldauf , A., Cravens , K.S. and Binder , G. 2008 . “Performance consequences of brand equity management: evidence from organizations in the value chain ” , Journal of Product and Brand Mnagement , Vol.12 No.4 , pp.220-236.
Bianchi, C., Pike, S., Lings, I. (2014). Investigating attitudes towards three South American destinations in an emerging long haul market using a model of consumer-based brand equity (CBBE). Tourism Management, 42, 215-223.
Bornmark , H., Goransson, A., and Svensson , C.(2005), “ A study to indicate the importance of brand awareness in brand choice”, Bachelor degree dissertation International Business Program, Kristianstad University.
Boo S. Busser J. & Baloglu. (2010). A model of customer-based brandequity and its application to multiple destinations. Journal of TourismManagement, 219-230.
Charnatony, L., & Cottam, S. (2008). “International brand factors driving successful fainacial services brands”, European Journal of Marketing, 40 No.5/6, 611-633
Clottey . T.A., Collier, D.A., and Stodnick, M. (2008), “Drivers of customer loyalty in a retailstore environment”, Journal of Service Science, Vol.1 No.1, pp. 35-48.
- Cropanzano, R., Chrobot-Mason, D., Rupp, D. E., & Prehar, C. A. (2004). Accountability for corporate injustice. Human Resource Management Review,14(1), 107-133.
- Fournier, S. (2001), “Consumers and their brands: developing relationship theory in consumer research”, Journal of Consumer Marketing, Vol. 24 No. 4, pp. 343-74.
- Gil, R. BravoE. Fraj Andres and E. Martinez Salinas. (2007), “Family as a source of consumer-based brand equity”, Journal of Product & Brand Management, Vol. 16, No. 3, pp. 188–۱۹۹٫