آموزش و تجربه : مدرسه دیجیتال پویان

فناوری، علم، هنر، معماری و دکوراسیون، شبکه های اجتماعی، ابزار و ترفندهای کاربردی

منو اصلی

منو اجتماعی

فروش گوسفند زنده

برگزیده

گوسفند زنده

دام زنده شهرداری

میادین شهرداری مکان های احداثی از طرف مراکزی چون: شهرداری، روابط عمومی سازمان و مراکز تنظیم کننده مشاغل شهری هستند که اقدامات زیادی نظیر فروش دام زنده و فروش گوسفند زنده در آن صورت می گیرد. احداث این میادین از ویژگی های زیادی برخوردار است که یکی از آن هابرطرف شدن از پراکندگی دام ها می باشد.

به دین صورت تمام دام های زنده در سطح شهردر یک فضای سر باز و پوشیده ای کنار هم گرد آمده اند. مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد: حدود 30 هزار راس دام زنده در هر یک از جایگاه عرصه خرید و فروش دام وجود دارد. قیمت این دام ها بنا به تقاضای مردم با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اما مسئولان یک قیمت را برای حد مجاز مصرف کنندگان تعیین کرده اند که بتوانند نوسانات قیمت را در آن اعمال کنند.

علاوه بر این بیانات وی در بیاناتش افزود: در هر یک از این مراکز عرصه دام، یک مدیر وجود دارد که در صورت بروز مشکل بتوانیم آن ها را رفع کنیم.

ترازوهای دیجیتالی یک ترازوی شاخص و تایید شده ای است که در اختیار عموم قرار گرفته است. از آن برای رفع ابهام و ایرادات استفاده می کنند. در ادامه بیان بیان کرد: شهروندان قادرند ذبح دام های خود را در محل عرصه دام های زنده انجام دهند. قبل از کشتار دامپزشک مربوطه سلامت هر یک از دام ها را بررسی خواهد کرد.افراد

ناظری چون: روحانیون و سازمان دامپزشکی قبل از انجام عمل ذبح بر کل این عملیات نظارت پیدا می کنند، تا بعد از کشتار، قطعات گوشت را در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه کنند.

مدیر شهرداری میادین و تره بار تهران در مصاحبه ای اظهار داشت: اگر مشکلی در سلامت دام زنده دیده شود، توسط دامپزشک مربوطه رفع خواهد شد. و اگر کسی دام بیماری را خریداری کرده باشد می تواند دام خود را با نوع دیگر معاوضه کرده یا کل پول خود را پس بگیرید.

همچنین نظارت کلی اعم از: جوامع شرعی، سلامت و بهداشت، و نظارت محیط زیست در انجام عمل ذبح توسط این سازمان ها انجام خواهد گرفت. مردم باید دقت کنند علاوه بر این مراکز، طرح های خیریه به نام طرح نسیم وجود دارد که مردم می توانند با روحانیون یا سایر معاونت اجتماعی شهرداری

همکاری های لازم را به عمل آورند. در هر فصولی نیاز به دام زنده تفاوت خواهد بود، به عنوان مثال: با نزدیک شدن فصل بهار و عید، نیاز به دام زیاد تر می شود. با این وجود مدیران به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که تمامی نیازهای مردم عزیز را پاسخ دهند. ممکن است با افزایش تقاضای خرید و فروش مردم برای دام های زنده، قیمت آن ها افزایش پیدا نکند.

یکی دیگر از مطالب سایت :   خرید عمده مونو دی گلیسیرید در تهران

محاسن خرید گوسفند دامداران
رشد تمامی دام های زنده به خصوص گوسفندان به صورت ارگانیگ می باشد. لذا استفاده از گوشت این نوع دام ها بسیار بهتر از سایرین خواهد بود.

برای ذبح از گوسفندان جوان و سالم استفاده می کنند.
ارسال رایگان دام.
هنگام تحویل دام به مشتری، از باسکول رایگان جهت وزن کردن دام استفاده می شود.
ارسال دام با شکم خالی تمامی مراکز عرضه دام، دارای تاییدیه از شهرداری و اتحادیه گوشت، وزارت بهداشت می باشند.
قیمت خرید و فروش بر اساس تاییدیه و مصوبه سازمان و اتحادیه گوشت بوده است.
برای افزایش وزن دام از داروهای هورمونی استفاده نمی کنند.
یکی از ویژگی های بسیار خوب این میادین،ارسال شبانه روزی دام ها به تمام نقاط در شهرتهران می باشد. شما می توانید با یک تماس تلفنی و با صرف کمترین زمان و هزینه از بهترین گوشت با کیفیت و امکانات جانبی استفاده لازم را به عمل آورید. دام های زنده ای چون: گوسفند گاو، بز و یا گوساله توسط شهرداری در این میادین تره بار به فروش می رسند.

 

عرضه دام زنده تیموری به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. تنها با یک تماس , گوسفند زنده همراه قصاب و باسکول با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می گردد. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

جهت سفارش با ما در تماس باشید.
برای خرید دام زنده و نیز گوسفند زنده مورد نیاز خود می توانید از طریق مرکز خرید و فروش دام زنده در تهران عمل کنید و از سلامت دام خود اطمینان حاصل کنید.

اگر زمان و یا دانش کافی را برای خرید گوسفند و دام زنده ی مورد نیاز خود از طریق مراکز خرید و فروش دام زنده شهری را ندارید می توانید گوسفند و دام خود را در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. در این روش تمامی دام ها از سلامت کامل برخوردار هستند و از هیچ روش و یا حقه ای برای دام ها استفاده نشده است.
شماره تماس 09123590824